Summer experience

Doe iets voor mede Wageningers! Ontdek & ontwikkel jezelf in de Summer Experience van Present Wageningen.

De Summer-Experience bestaat uit Exposure, Coaching, Training en een keuze menu.

Exposure

• Ontmoet mensen die je normaalgesproken niet zo snel tegen komt. Dit kan op verschillende manieren:
  • Mensen die het zelf niet meer kunnen door psychische, lichamelijke of praktische problemen helpen met praktische klussen zoals verhuizen, tuinieren, verven etc.
  • Of door bijvoorbeeld activiteiten te doen met vluchtelingen, mensen met een verstandelijke beperking of ouderen. Ga bijvoorbeeld wandelen met ouderen, pannenkoeken bakken met verstandelijk beperkten, voetballen met jonge mannen in het AZC of knutselen met vluchtelingen kinderen.

Doe iets wat je leuk lijkt om te ontdekken of waar je goed in bent!

Coaching

Ontdek je sterke kanten en denk na over wat je wilt doen en ontwikkelen. Centraal staat je tijd bij Present, maar we kijken ook naar wat verder je in je leven wilt doen. Door daar soms bij stil te staan kun je meer focus krijgen, ontstaat er een duidelijkere leercurve en doe je meer wat bij je past.

Training

Leer de organisatie Present beter kennen en volg trainingen persoonlijke ontwikkeling.

Keuze menu.

Wat wil je verder ontwikkelen? Wil je meer projecten doen? Wil je juist meer in de organisatie van Present iets doen? Je kunt leren projecten te begeleiden, in communicatie jezelf uitdagen of meedenken en werken in de ontwikkeling van een groter project. Of heb je zelf een idee? Denk eens buiten de kaders… misschien wil je een filmpje maken, onze gereedschapsschuur een opknapbeurt geven, of wil je ons evaluatie systeem verbeteren. Of misschien ken je een groep mensen die jij wil enthousiasmeren voor Present?

Praktisch:

De Summer Experience begint in juli of augustus. In totaal is het idee dat je minimaal 80 uur iets gaat doen. Dit kan in minimaal 4 weken, maar het kan ook uitgespreid worden over meerdere maanden (eventueel ook na de zomer). Samen met jou kijken we welke periode het handigst is voor jou en welke mix van activiteiten bij jouw wensen en onze mogelijkheden aansluit.

Enthousiast geworden? Stuur een mail met wat info over jezelf naar wilma.smilde@presentwageningen.nl
Nadat je je hebt aangemeld wordt je uitgenodigd voor een gesprek waar we precies gaan kijken hoe deze Summer Experience door jou ingevuld kan worden.
Heb je nog vragen? Bel/app met Wilma: 06-81119367

Summer Experience wordt georganiseerd door Present Wageningen. We zijn onderdeel van Jong Present (bestevacatureever.nl) en als Jong Present onderdeel van de Maatschappelijke Diensttijd (doemeemetmdt.nl)