Word lid van de flexgroep

Heb jij ook een hart voor je medemens? En wil je daar praktisch vorm aan geven? Bij Present bieden we je daarvoor een kans! Bijvoorbeeld als flexer in praktische projecten! Lijkt dat je wat? Neem contact met ons op!

De Flexgroep is een groep van individuen die regelmatig met elkaar een vrijwilligersproject uitvoeren. De projecten zijn over het algemeen van praktische aard: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin. Als flexer vertel je ons wat jij leuk vindt om te doen of waar je goed in bent (bijv. laminaat leggen, sauzen, behangen of tuinieren) en hoe vaak je iets wilt doen (bijv. 1x per maand).

Wil jij regelmatig met anderen aan de slag om iemand praktisch te helpen?

We zijn op dit moment bezig een flexgroep op te richten. Het idee is dat we een aantal klussen zullen inplannen op momenten dat mensen kunnen, en dan evalueren. Je kunt altijd nee zeggen tegen een klus als je niet kan of als deze je niet aanspreekt. Tijden zijn bijvoorbeeld overdag of op zaterdag van 9.00 – 12.30 of op een avond, van 19.00-22.00. Het gaat erom dat jij meedoet wanneer jij dat wilt en dat je de klus doet die jij leuk vindt! Ideaal dus als je op regelmatige basis iets wilt doen en met verschillende mensen in aanraking wilt komen (bijv. medeklussers en hulpontvangers).
Mocht er tussendoor een spoedklus aangemeld worden door een hulpverlener, kan het zijn dat we je per email vragen of je extra inzetbaar bent. Ook daarin ben je vrij om je af te melden of het niet uitkomt.

Geinteresseerd? Meld je direct aan voor de flexgroep!