Word trainee bij Present Wageningen

Make a change!

Met Jong Present willen wij jou de kans bieden achter de schermen te kijken, betrokken te zijn én mee te draaien in een maatschappelijke en dynamische organisatie met het hart op de juiste plaats! Je zet je in voor de Wageningse samenleving én je krijgt de kans om je eigen talenten te ontdekken en te ontwikkelen.

Jij..

• bent jongere, student, pas afgestudeerd of op zoek naar ervaring (15 – 30 jaar)
  • hebt hart voor je medemens
  • vind het leuk om jezelf te ontwikkelen

Wij bieden..

• een unieke kans om je in te zetten voor een maatschappelijke organisatie
  • een plek om je te ontwikkelen op verschillende vlakken
  • interessante trainingen met Jong Present Trainees uit het hele land

Wat ga je doen?

Ontdek in een veilige setting meer over je talenten en valkuilen

Als Jong Present trainee doe je in een veilige maar realistische setting veel werkervaring op en ontdek je wat goed bij je past. Na een serieuze intake kijken we wat aansluit op jouw opleidingsniveau en interesses. Samen met je coach bepaal je je taken, verantwoordelijkheden en leerdoelen. Ook krijg je interessante trainingen samen met trainees uit het hele land. In een korte tijd krijg je een mooie kans om echt verschil te maken voor veel kwetsbare mensen. Dus investeren in jezelf en de samenleving. Je komt daarbij in unieke situaties en ontmoet veel bijzondere mensen.

Als Trainee Projectcoördinator ontwikkel je belangrijke vaardigheden:

• sociaal ondernemerschap
  • organiseren van projecten
  • doelen stellen en behalen
  • samenwerken
  • grenzen stellen
  • aansturen van vrijwilligers
  • communicatieve en administratieve vaardigheden

Praktisch

• Het traineeship kost je minimaal 80 uur, verspreid over maximaal 6 maanden.
  • Je kunt je vinden in de waarden van Present
  • Het traineeship vindt plaats in Wageningen

Waarom Jong Present een grote plus op je CV is

Stichting Present heeft in de afgelopen jaren een divers en groot netwerk opgebouwd in het maatschappelijke veld, lokaal en landelijk. Van dakloze tot eenzame ouderen, van tienermoeders tot kinderen met een beperking, van pleeggezin tot dementerende ouderen of pas aangekomen vluchtelingen. Via het Jong Present programma komen jouw mogelijkheden op de arbeidsmarkt nog scherper in beeld.

Als Trainee ga je écht steviger in je schoenen staan. Daarnaast krijg je een breder beeld van de samenleving, de sociale kaart en thema’s als armoede en eenzaamheid. Kortom een mooie kans op verrijkende werkervaring die voor jouw toekomstige werkgevers een grote plus vormt.

Interesse?

Neem contact op met Wilma: 06-22318662 / Mail Wilma