Word trainee bij Present Wageningen

Wil jij iets goeds doen voor een ander? En wil je ondertussen investeren in jezelf?

Word dan trainee bij Present!

Afgelopen jaren hebben MDT Trainees zich ingezet bij Present. Hoe ziet zo’n traineeship er uit?

Je kunt het traineeship zelf indelen. Er zijn verschillende onderdelen die je groter en kleiner kan maken.  De eis vanuit de overheid is dat het traineeship maximaal 6 maanden duurt en minimaal 80 uur is. Hoe je die precies invult kun je zelf kiezen 🙂

De verschillende onderdelen van het traineeship zijn:

Met Jong Present willen wij jou de kans bieden achter de schermen te kijken, betrokken te zijn én mee te draaien in een maatschappelijke en dynamische organisatie met het hart op de juiste plaats! Je zet je in voor de Wageningse samenleving én je krijgt de kans om je eigen talenten te ontdekken en te ontwikkelen.

Stichting Present heeft in de afgelopen jaren een divers en groot netwerk opgebouwd in het maatschappelijke veld, lokaal en landelijk. Van dakloze tot eenzame ouderen, van tienermoeders tot kinderen met een beperking, van pleeggezin tot dementerende ouderen of pas aangekomen vluchtelingen. Via het Jong Present programma komen jouw mogelijkheden op de arbeidsmarkt nog scherper in beeld.

Als Trainee ga je écht steviger in je schoenen staan. Daarnaast krijg je een breder beeld van de samenleving, de sociale kaart en thema’s als armoede en

eenzaamheid. Kortom een mooie kans op verrijkende werkervaring die voor jouw toekomstige werkgevers een grote plus vormt.

Interesse? Neem voor meer info + een vrijblijvend kennismakingsgesprek contact op met Wilma.

Jij..

• bent jongere, student, pas afgestudeerd of op zoek naar ervaring (15 – 30 jaar)
  • hebt hart voor je medemens
  • vind het leuk om jezelf te ontwikkelen