Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

• Nieuwsbrief april

03-04-2019

Het is alweer lente, en in de eerste drie maanden van 2019 hebben we niet[...]
  • Nieuws januari

24-01-2019

Lees hier de nieuwsbrief van januari
  • Stem op ons!

22-01-2019

Help Nederland vooruit De ING heeft een mooie actie. Zij  helpen[...]
  • Nieuwjaarsbijeenkomst

08-01-2019

Wij willen graag iedereen die zich betrokken voelt bij Present Walcheren[...]

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Heb jij oog voor anderen en het hart op de juiste plek? Wij zoeken op korte termijn een groepje van 4 mensen die willen helpen om een verwaarloosde tuin aan te pakken in Oost-Souburg. Het gaat om onkruid verwijderen tussen de tegels, gras maaien, brandnetels verwijderen, herplaatsen van een omgewaaid hek bij een alleenstaande dame die het zelf op dit moment niet kan. Meld je aan bij de coördinator: pcpwalcheren@gmail.com, dan gaan we kijken wanneer we dit kunnen realiseren. (Bijvoorbeeld op een zaterdag van 8.30-12.30) ... Lee meerSee Less

2 days ago

Met Stichting Present kun je echt de zon laten schijnen voor mensen met een paar uurtjes van je tijd. Op 13 april ging een groep mensen aan de slag in Oost-Souburg. Het project begon om 8.30 en om 12.30 was het klaar. Het verschil na een paar uurtjes werken is enorm. Van een woestenij tot klaar-voor-de-moestuin. Ontzettend bedankt, vrijwilligers! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Met Stichting Present kun je echt de zon laten schijnen  voor mensen met een paar uurtjes van je tijd. Op 13 april ging een groep mensen aan de slag in Oost-Souburg. Het project begon om 8.30 en om 12.30 was het klaar. Het verschil na een paar uurtjes werken is enorm. Van een woestenij tot klaar-voor-de-moestuin. Ontzettend bedankt, vrijwilligers!

Comment on Facebook

Toch een geweldige organisatie

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"