Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Waarschijnlijk was dit niet je eerste gedachte toen je opstond vandaag, maar het is vandaag toch echt 7 december: Nationale Vrijwilligersdag!

Daarom een warm dankjewel aan al die mensen die in het afgelopen jaar een of meer klussen hebben gedaan via Stichting Present. Ja, misschien was het maar een paar uurtjes, maar al die uurtjes van al die vrijwilligers bij elkaar maken toch dat er echt iets van de grond komt.

Onlangs was ik mijn nieuwe agenda aan het invullen met afspraken die nu al gepland staan voor 2022. Misschien ben jij daar ook al wel mee bezig. Als je in het komende jaar nog een keer mee wil doen met een Present project dan horen we graag van je.

Dankjewel, en namens Stichting Present wensen we je
heel goede kerstdagen en een mooi en gezond 2022 toe.
... Lee meerSee Less

2 days ago

Dankjewel, en namens Stichting Present wensen we je
heel goede kerstdagen en een mooi en gezond 2022 toe.

Wat leuk, we delen even een berichtje van Vrijwilligerssteunpunt Samen Vrijwillig.

Doe jij vrijwilligerswerk in de gemeente Middelburg? Dank je wel voor je inzet! Ook dit jaar hebben we rondom Nationale Vrijwilligersdag weer een aantal leuke attenties voor vrijwilligers die actief zijn in de gemeente Middelburg.

Wil je kans maken op een van de onderstaande attenties?

Mail ons voor 20 december via vrijwilliger@welzijnmiddelburg.nl wat jou blij maakt in jouw vrijwilligerswerk. Dit mag je doen met een quote, of een anekdote, een foto of filmpje. Vermeld bij je inzending s.v.p. je naam, e-mail adres, je postadres, de organisatie(s) waar je vrijwilligerswerk doet en het nummer van de attentie waarvoor je graag mee loot.

Alleen volledige inzendingen loten mee. Maximaal één inzending per persoon s.v.p.
We gaan zorgvuldig om met je persoonsgegevens. De inhoud van je inzending (je quote of foto bijvoorbeeld) delen we niet met anderen zonder jou daar eerst toestemming voor te vragen.

De loting vindt plaats op maandag 20 december.

De attenties die we verloten zijn:

01. Vrijkaarten (2 per persoon) voor een concert bij Poppodium de Spot
02. Chocolade verrassingspakket van Chocolate Lovers
03. Cadeaupakket van Sjakie's Zeeuwse Cadeauwinkel
04. Cadeaubonnen thuisbioscoop Picl voor de feestdagen (geldig t/m 1/1/2022)
05. Cadeaubonnen voor koffie en taart bij Honey Pie, Luuk of Pluk de Dag
06. Cadeaubonnen (2 per persoon) voor een wandeling door Middelburg met stadsgids

Met dank aan de volgende organisaties voor het mogelijk maken van de attenties:
Chocolate Lovers, Sjakie's Zeeuwse Cadeauwinkel, Honey Pie, Luuk en Pluk de dag, Welzijn Middelburg, Poppodium de Spot.
... Lee meerSee Less

1 week ago

Wil je kans maken op een van de onderstaande attenties?

De loting vindt plaats op maandag 20 december.

De attenties die we verloten zijn:

01. Vrijkaarten (2 per persoon) voor een concert bij Poppodium de Spot
02. Chocolade verrassingspakket van Chocolate Lovers
03. Cadeaupakket van Sjakies Zeeuwse Cadeauwinkel
04. Cadeaubonnen thuisbioscoop Picl voor de feestdagen (geldig t/m 1/1/2022)
05. Cadeaubonnen voor koffie en taart bij Honey Pie, Luuk of Pluk de Dag

Met dank aan de volgende organisaties voor het mogelijk maken van de attenties:
Chocolate Lovers, Sjakies Zeeuwse Cadeauwinkel, Honey Pie, Luuk en Pluk de dag, Welzijn Middelburg, Poppodium de Spot.

Sommige dagen heb je hulp nodig, en andere dagen geef je hulp. (Joe Biden bij zijn inauguratie speech in 2021)"