Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

In de Edelstenenbuurt in Middelburg is weer een ruwe diamant aan het veranderen in een pareltje ;-)

Met dank aan Henk, Nico Jan, Rinus en Jan. Samen waren ze daarvoor wel 23 uur bezig, maar dan heb je ook wat!
... Lee meerSee Less

2 days ago

In de Edelstenenbuurt in Middelburg is weer een ruwe diamant aan het veranderen in een pareltje  ;-)

Zoals jullie vast weten doet Stichting Present praktische en sociale projecten. (bv. tuintjes opknappen of muziek maken in het hospice). We hebben nu een mooi sociaal project in de aanbieding waar je geen vieze handen van krijgt. Doe je mee?

De uitdaging is, om 100 kerstpakketjes te maken voor zeevarenden die door de corona crisis de kerst aan boord moeten doorbrengen. Deze pakketjes worden in Vlissingen bij de bemanning bezorgd door mensen van The Mission to Seafarers. We verzamelen spullen voor de pakketjes, maar ook mooie handgeschreven kerstkaarten om in elk pakketje te doen. (Liefst in het Engels schrijven).

Samengevat, dit zoeken we:

Handgeschreven kerstkaart
Toblerone chocolade van 100 gram
mutsen (zelfgebreid is erg leuk natuurlijk, patroon is bijgevoegd)
sokken
zeep of douchegel
shampoo
tandenborstels
deodorant
scheerschuim of aftershave
tandpasta

Bij de Etos in Middelburg kun je een extra artikel kopen en daar achterlaten, het wordt door ons opgehaald. Spullen inleveren kan op Laurens Stommesweg 30 in Middelburg, bij de Gruiter in Vlissingen (Edisonweg 1) of op Molenweg 4 in Arnemuiden. Uiterste inleverdatum is 15 december. Je kunt zo veel artikelen inleveren als je wilt, maar met 1 ding zijn we ook al blij.
Fijn als je dit bericht op je tijdlijn wilt delen.
... Lee meerSee Less

1 week ago

Samengevat, dit zoeken we:

Handgeschreven kerstkaart
Toblerone chocolade van 100 gram
mutsen (zelfgebreid is erg leuk natuurlijk, patroon is bijgevoegd)
sokken
zeep of douchegel
shampoo
tandenborstels
deodorant
scheerschuim of aftershave
tandpasta

Fijn als je dit bericht op je tijdlijn wilt delen.

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"