Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

• Nieuwsbrief april

03-04-2019

Het is alweer lente, en in de eerste drie maanden van 2019 hebben we niet[...]
  • Nieuws januari

24-01-2019

Lees hier de nieuwsbrief van januari
  • Stem op ons!

22-01-2019

Help Nederland vooruit De ING heeft een mooie actie. Zij  helpen[...]
  • Nieuwjaarsbijeenkomst

08-01-2019

Wij willen graag iedereen die zich betrokken voelt bij Present Walcheren[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Voor een meneer uit Vlissingen zoeken wij hulp om de spullen van zijn tweekamerwoning te verplaatsen naar zijn nieuwe kamer. De kamers zijn vlak bij elkaar. Er is een auto met aanhanger nodig en mensen die mee willen helpen om te sjouwen. De spullen zitten al in dozen. De verhuizing kan komend weekend gedaan worden, omdat de huur per
1 juli is opgezegd. Als je kan laat je het dan snel even weten? Hoe meer mensen, hoe sneller het klusje geklaard is.
pcpwalcheren@gmail.com / 06 - 57 335 901
... Lee meerSee Less

2 days ago

pcpwalcheren@gmail.com / 06 - 57 335 901

Vorige week hebben we een volle aanhangwagen met spullen uit een schuur afgevoerd naar de milieustraat. Voor deze meneer konden we een stuk of 25 grindtegels krijgen. Het plan is om die te gebruiken zodat hij daarover met de scootmobiel de schuur kan inrijden.
De bewoner vertelde dat hij zelf de schuur verder zou opruimen/reorganiseren en dat zijn neef hem zou helpen met de tegels. Soms is het gewoon even een klein stapje in een proces waardoor we mensen net weer even op weg kunnen helpen. Bedankt vrijwilligers!
... Lee meerSee Less

3 days ago

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"