Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

• Nieuwsbrief april

03-04-2019

Het is alweer lente, en in de eerste drie maanden van 2019 hebben we niet[...]
  • Nieuws januari

24-01-2019

Lees hier de nieuwsbrief van januari
  • Stem op ons!

22-01-2019

Help Nederland vooruit De ING heeft een mooie actie. Zij  helpen[...]
  • Nieuwjaarsbijeenkomst

08-01-2019

Wij willen graag iedereen die zich betrokken voelt bij Present Walcheren[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Stemmen jullie ook even mee voor Present Terneuzen? ... Lee meerSee Less

7 days ago

Stemmen jullie ook even mee voor Present Terneuzen?

Soms heb je de wind een beetje tegen in het leven, en wat is het dan fijn als er iemand opstaat die je net even dat steuntje in de rug geeft dat je nodig hebt.
Een Eritrese jongeman van 26 jaar heeft niet voldoende geld voor onderhoud aan zijn huis. Hij is jong en gezond en kan zelf veel doen, alleen…..hoe pak je het onderhoud van je tuin aan? Hij doet zijn best, maar het repareren van de schutting is echt heel lastig voor hem. Hij heeft geen gereedschap en weet niet hoe het moet. Een nieuwe schutting kan hij zich niet veroorloven dus wat te doen? Van zijn maatschappelijk werker kregen we deze vraag: Zou dit een project kunnen zijn voor Present? Ik hoor het graag!

En ja, natuurlijk willen we dit graag doen. Vrijwilliger Roland ging er vrijdag heen en in een uurtje (!) was de schutting gerepareerd. De man was erg blij. En dan gaat het niet alleen om die paar schroefjes die we ergens in draaien, maar vooral ook om de aandacht en het feit dat je dit belangeloos voor iemand wil doen.

Zou jij ook wel eens zoiets voor iemand willen doen? Bijvoorbeeld 1x per maand een klusje? Geef je op als flexwerker bij Present, dan benaderen wij jou als we iets voor je hebben. En jij bent zelf degene die bepaalt hoe vaak je ingezet wilt worden. Meld je hier aan: stichtingpresent.nl/walcheren/formulier-aanmelden-individu/
... Lee meerSee Less

1 week ago

Een Eritrese jongeman van 26 jaar heeft niet voldoende geld voor onderhoud aan zijn huis. Hij is jong en gezond en kan zelf veel doen, alleen…..hoe pak je het onderhoud van je tuin aan? Hij doet zijn best, maar het repareren van de schutting is echt heel  lastig voor hem. Hij heeft geen gereedschap en weet niet hoe het moet. Een nieuwe schutting kan hij zich niet veroorloven dus wat te doen? Van zijn maatschappelijk werker kregen we deze  vraag:  Zou dit een project kunnen zijn voor Present? Ik hoor het graag!

Zou jij ook wel eens zoiets voor iemand willen doen? Bijvoorbeeld 1x per maand een klusje? Geef je op als flexwerker bij Present, dan benaderen wij jou als we iets voor je hebben. En jij bent zelf degene die bepaalt hoe vaak je ingezet wilt worden. Meld je hier aan:  https://stichtingpresent.nl/walcheren/formulier-aanmelden-individu/

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"