Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

• Nieuwsbrief april

03-04-2019

Het is alweer lente, en in de eerste drie maanden van 2019 hebben we niet[...]
  • Nieuws januari

24-01-2019

Lees hier de nieuwsbrief van januari
  • Stem op ons!

22-01-2019

Help Nederland vooruit De ING heeft een mooie actie. Zij  helpen[...]
  • Nieuwjaarsbijeenkomst

08-01-2019

Wij willen graag iedereen die zich betrokken voelt bij Present Walcheren[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Onlangs hebben Jan, Kevin en Adrie samen een verhuizing gedaan. Met z'n drietjes waren ze 5 uur bezig en zo te zien was het een gezellige boel. Heb je ook zin en tijd om af en toe iets voor een ander te doen? Laat het ons weten, we kunnen altijd meer vrijwilligers gebruiken. Het leuke van Present is, dat je helemaal zelf mag aangeven wanneer, hoe vaak en wat voor soort klus je wilt doen. Dus je kunt iets doen wat bij jou past, en daarmee iemand in je omgeving ontzettend blij maken! Stuur ons een berichtje als je interesse hebt, of stuur dit berichtje door naar anderen. ... Lee meerSee Less

1 day ago

Onlangs hebben Jan, Kevin en Adrie samen een verhuizing gedaan. Met zn drietjes waren ze 5 uur bezig en zo te zien was het een gezellige boel. Heb je ook zin en tijd om af en toe iets voor een ander te doen? Laat het ons weten, we kunnen altijd meer vrijwilligers gebruiken. Het leuke van Present is, dat je helemaal zelf mag aangeven wanneer, hoe vaak en wat voor soort klus je wilt doen. Dus je kunt iets doen wat bij jou past, en daarmee iemand in je omgeving ontzettend blij maken! Stuur ons een berichtje als je interesse hebt, of stuur dit berichtje door naar anderen.

Eind augustus is een tuin in Middelburg opgeschoond en van een afrastering voorzien. Het ging om het plaatsen van een afrastering van gaas met palen over ongeveer 5 meter breedte. Daarnaast het weghalen van onkruid en het opbrengen van siergrind.Het overtollige materiaal werd naar de milieustraat afgevoerd. Vier personen hebben dat in 5 uur voor elkaar gekregen. Mooi werk! ... Lee meerSee Less

3 days ago

Comment on Facebook

Mooi werk wat jullie doen 👌