Bij Present Walcheren
zijn we er voor elkaar

Present Walcheren maakt omzien naar elkaar mogelijk

“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren.”

Wil je meer inspirerende verhalen lezen?

Volg ons op een manier die bij jou past. We zijn te volgen op sociale media en versturen regelmatig een email over de projecten die we doen.

Hulp nodig voor jouw cliënt?

Als professional in zorg en welzijn kan je bij Present terecht voor inzet van vrijwilligers. Via Present bieden vrijwilligers hun hulp aan voor jouw cliënt(en). Zo pakken zij flinke projecten aan, waarbij ze in een dag een groot verschil maken.

Steun ons!

Met jouw financiële bijdrage organiseren we waardevolle ontmoetingen, waarbij we samen:

de beweging van omzien naar elkaar in Walcheren versterken

de mensen in Walcheren helpen

de mensen bereiken die de hulp echt nodig hebben (geen netwerk hebben, leven met een beperking of weinig financiële middelen hebben)