Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Is 't geen plaatje, deze raampartij in Vlissingen? Het hele huis is ervan opgeknapt nu de deuren, deurposten en raamkozijnen van de keuken, hal, woonkamer en het toilet zijn geschilderd door Johan en Katharina van Present. Bedankt dat jullie daar tijd ingestoken hebben! ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Is t geen plaatje, deze raampartij in Vlissingen? Het hele huis is ervan opgeknapt nu de deuren, deurposten en raamkozijnen van de keuken, hal, woonkamer en het toilet zijn geschilderd door Johan en Katharina van Present. Bedankt dat jullie daar tijd ingestoken hebben!

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"