Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

• Nieuwsbrief april

03-04-2019

Het is alweer lente, en in de eerste drie maanden van 2019 hebben we niet[...]
  • Nieuws januari

24-01-2019

Lees hier de nieuwsbrief van januari
  • Stem op ons!

22-01-2019

Help Nederland vooruit De ING heeft een mooie actie. Zij  helpen[...]
  • Nieuwjaarsbijeenkomst

08-01-2019

Wij willen graag iedereen die zich betrokken voelt bij Present Walcheren[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Nu dan toch het laatste berichtje over de Limburgse groep.....Man man man, wat zijn die gasten productief geweest in een paar dagen!
Bij een locatie van 's-Heeren Loo (voorheen Arduin) in Vlissingen hebben ze de tuin opgeschoond door te snoeien, en onkruid en oude struiken te verwijderen. Voor ze begonnen kregen zij e.e.a. te horen over het werk van deze stichting in de gehandicaptenzorg. Hun enthousiasme en inzet viel gelijk op, waarvoor hartelijk dank namens de locatiemedewerkers.
... Lee meerSee Less

1 month ago

Bij een locatie van s-Heeren Loo (voorheen Arduin) in Vlissingen hebben ze de tuin opgeschoond door te snoeien, en onkruid en oude struiken te verwijderen. Voor ze begonnen kregen zij e.e.a. te horen over het werk van deze stichting in de gehandicaptenzorg. Hun enthousiasme en inzet viel gelijk op, waarvoor hartelijk dank namens de locatiemedewerkers.

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"