Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Wat fijn als je aan je kinderen mee kan geven dat super is om samen als gezin belangeloos iets te doen voor een ander. Vanochtend gebeurde dit in Westerzicht. Samen gingen ze tijdens hun vakantie aan de slag om een voortuin aan te pakken. Grasmaaien, tegelpad onkruid vrij maken, struiken snoeien en verwijderen, extra tegels verplaatsen. De hond van de bewoonster en het jongste kind van het gezin hielden elkaar ook heerlijk bezig. De bewoonster is er heel erg blij mee, want de tuin is onherkenbaar verbeterd. Een ware metamorfose! Bedankt voor jullie inzet en tijd om samen ook als gezin het verschil te maken. Als meer gezinnen hier iets voor voelen: meld je aan voor een ochtendje of middag. Klussen genoeg, en bijkomend voordeel: je hoeft geen oppas te regelen voor je kinderen.... ... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Wat fijn als je aan je kinderen mee kan geven dat super is om samen als gezin belangeloos iets te doen voor een ander. Vanochtend gebeurde dit in Westerzicht. Samen gingen ze tijdens hun vakantie aan de slag om een voortuin aan te pakken. Grasmaaien, tegelpad onkruid vrij maken, struiken snoeien en verwijderen, extra tegels verplaatsen. De hond van de bewoonster en het jongste kind van het gezin hielden elkaar ook heerlijk bezig. De bewoonster is er heel erg blij mee, want de tuin is onherkenbaar verbeterd. Een ware metamorfose!  Bedankt voor jullie inzet en tijd om samen ook als gezin het verschil te maken. Als meer gezinnen hier iets voor voelen: meld je aan voor een ochtendje of middag. Klussen genoeg, en bijkomend voordeel: je hoeft geen oppas te regelen voor je kinderen....

Beste mensen,

Komende dinsdag 28 juli tussen 9.00 en 12.00 uur gaan vrijwilligers
aan de slag in Westerzicht.
Wij zoeken nog iemand die het groenafval kan wegbrengen naar
de stort. Wie zou met auto en aanhanger willen rijden?
Meld je aan! pcpwalcheren@gmail.com
Alvast bedankt!
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Beste mensen,

Komende dinsdag 28 juli tussen 9.00 en 12.00 uur gaan vrijwilligers
aan de slag in Westerzicht.
Wij zoeken nog iemand die het groenafval kan wegbrengen naar
de stort. Wie zou met auto en aanhanger willen rijden?
Meld je aan! pcpwalcheren@gmail.com
Alvast bedankt!

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"