Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Wij zoeken hulp voor het maaien van het gras en het verwijderen van onkruid tussen de tegels aan de Kromwegesingel in Oost-Souburg.
Iets voor jou om een paar uurtjes te helpen, samen met een of meer anderen? Best gezellig zo samen, en je maakt er iemand heel blij mee! Meld je aan via: pcpwalcheren@gmail.com
... Lee meerSee Less

6 days ago

Afgelopen zaterdag, 4 juli hebben 4 vrijwilligers vanuit de Ontmoetingskerk in de Stromenwijk in Middelburg met elkaar een voor- en achtertuin aangepakt. In 2,5 uur hebben zij een metamorfose mogen zien van een sterk overgroeide tuin naar een nette en strakke voor- en achtertuin. De bewoner is er mee geholpen en was erg blij met de inzet van deze 4 vrijwilligers. Dankjewel kanjers! ... Lee meerSee Less