Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

... Lee meerSee Less

18 hours ago

Nu de sneeuw verdwenen is en het weer warmer wordt, zijn we op zoek naar muziekvrijwilligers voor het hospice in Middelburg die overdag BUITEN in de tuin aan de achterkant van het hospice een uurtje muziek willen maken. Het gaat dan om een groepje van 2 of 3 mensen. Vanwege de corona situatie kan er op dit moment niet binnen gemusiceerd worden.
Maar de bewoners stellen het wel op prijs en luisteren vanuit de huiskamer of vanuit hun bed mee.
Speel je een instrument en heb je interesse om dit samen met iemand anders te doen? Meld je aan per tweetal of drietal.

Stuur een appje naar 06-30212360 en we nemen z.s.m. contact met jullie op.
... Lee meerSee Less

2 days ago

Speel je een instrument en heb je interesse om dit samen met iemand anders te doen?  Meld je aan per tweetal of drietal.

Stuur een appje naar 06-30212360 en we nemen z.s.m. contact met jullie op.

Comment on Facebook

Anneleen dit vind ik echt wat voor jou

Sommige dagen heb je hulp nodig, en andere dagen geef je hulp. (Joe Biden bij zijn inauguratie speech in 2021)"