Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Hoera, deze maand bestaat Present Walcheren 10 jaar!
Present begon met 2 projecten in 2011, 21 projecten in 2012, 42 projecten in 2013....en de laatste jaren doen we zo rond de 115 projecten per jaar.

Op de foto onze twee bestuursleden die er al vanaf het begin bij waren: Jan Versteeg en Adrie Franke. Jan onderhoudt voornamelijk contacten met kerken en maatschappelijke organisaties, en Adrie is graag bezig met het begeleiden van groepen en klussen. We zijn heel blij met hun inzet. Al 10 jaar lang maken mensen zoals zij echt verschil voor anderen.

Wil jij ook een keer meedoen aan een project? Laat het ons weten. We kunnen werkelijk alle talenten gebruiken. Geef aan waar je goed in bent, en wij zoeken in ons bestand naar iemand die daar nu net op zat te wachten.

Ook zijn we nog op zoek naar groepen mensen die 1 of 2x per jaar iets willen doen. Op dit moment zijn dat i.v.m. corona kleine groepjes van 2/3 personen, maar we hebben genoeg projecten open staan. Iets voor jou met je gezin/familie/kerk/collega's/medestudenten? Je bent er meestal een dagdeel aan kwijt. Krijg je al zin? Laat het ons weten. Stuur een mailtje naar info@presentwalcheren.nl.
... Lee meerSee Less

3 weeks ago
Hoera, deze maand bestaat Present Walcheren 10 jaar!

Ook zijn we nog op zoek naar groepen mensen die 1 of 2x per jaar iets willen doen. Op dit moment zijn dat i.v.m. corona kleine groepjes van 2/3 personen, maar we hebben genoeg projecten open staan. Iets voor jou met je gezin/familie/kerk/collegas/medestudenten? Je bent er meestal een dagdeel aan kwijt. Krijg je al zin? Laat het ons weten. Stuur een mailtje naar info@presentwalcheren.nl.

Comment on Facebook

10 jaar al weer. Gefeliciteerd en op naar de volgende 10 jaar!

Beste mensen,

Na een paar weken binnen projecten te hebben gedaan, is er nu een aanvraag voor een ietwat wilde tuin in Vlissingen. Je zou er zo maar zin in krijgen met dit heerlijke weer! Wil je meedoen? Neem even contact op met onze coördinator Klaas via: info@presentwalcheren.nl
... Lee meerSee Less

3 weeks ago