Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk de video

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Klik hier onder om naar onze Facebook pagina te gaan

Gisteren werd er een tuin aangepakt door een paar vrijwilligers van de groep 'Follow'. Er werd met 5 man 3 uur lang gewerkt en het resultaat mocht er zijn! Er zijn twee volle aanhangers naar de milieustraat gebracht. De bewoonster was erg blij met het eindresultaat. ... Lee meerSee Less

2 days ago

Gisteren werd er een tuin aangepakt door een paar vrijwilligers van de groep Follow. Er werd met 5 man 3 uur lang gewerkt en het resultaat mocht er zijn! Er zijn twee volle aanhangers naar de milieustraat gebracht. De bewoonster was erg blij met het eindresultaat.

In deze tijd blijven heel wat van de aanvragen liggen, die normaal door vrijwilligers in en om het huis worden gedaan.
Maar....er zijn ook dingen die WEL gedaan kunnen worden. Heb jij het wel een beetje gehad met binnen zitten en jeuken je handen om eens lekker aan de slag te gaan? Da's mooi, want wij zoeken mensen die één of meerdere tuinen zouden willen aanpakken.

We hebben een protocol ontworpen waarbij het mogelijk is om verspreid in kleine groepjes van 2 tot 4 mensen te werken in de buitenlucht. Er zijn een paar tuinen van mensen, die dit zelf niet kunnen en ook niemand hebben om hen te helpen. Je doet er dus niet alleen jezelf, maar ook een ander een groot plezier mee. Door jouw inzet staat een ander er niet alleen voor.

Heb je in de komende weken tijd en zin om een dagdeel samen met een of meer anderen een tuin aan te pakken, dan horen we je graag.

En heb je geen groene vingers?
Wij zoeken ook nog mensen, die kunnen rijden met hun auto en aanhanger of busje. En mensen die een groepje kunnen aansturen om de klus te klaren. Bij voldoende aanmeldingen, gaan we je informeren hoe het verder gaat. We horen graag van je via pcpcwalcheren@gmail.nl of stuur een appje naar 06-57335901
... Lee meerSee Less

1 month ago

Maar....er zijn ook dingen die WEL gedaan kunnen worden. Heb jij het wel een beetje gehad met binnen zitten en jeuken je handen om eens lekker aan de slag te gaan? Das mooi, want wij zoeken mensen die één of meerdere tuinen zouden willen aanpakken.

En heb je geen groene vingers?

"Mensen die het moeilijk hebben, moet je niet verder de grond in trappen. Die moet je bij de hand nemen.” (Rini Wagtmans, ex-wielrenner)"