Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Heb jij een muzikaal talent?
In het Sint Jans Hospice in Middelburg wordt elke woensdagavond van 19.00-20.00 uur een muziekuurtje georganiseerd. Twee of drie vrijwilligers spelen samen in de huiskamer voor de bewoners. In het hospice verblijven maximaal 5 bewoners. Het is dus erg kleinschalig en daarom heb je direct contact met de mensen. Vaak komen er 1 of 2 mensen in de huiskamer luisteren, en luisteren de andere bewoners vanuit hun bed in hun eigen kamer mee. Hun deur wordt dan opengezet. Je ziet ze dus niet, maar ze genieten er wel van.

Voor deze activiteit hebben we nu een aantal muzikanten die dit een paar keer per jaar doen. Maar er kunnen er nog meer bij.
Er staat een piano in de huiskamer. De muziekkeuze is aan de muzikanten, maar natuurlijk wel graag wat rustige muziek. Ook zangers of zangeressen zijn welkom.
Wil je dit wel eens wil doen, ook al is het maar 2x per jaar? Geef je op via info@presentwalcheren.nl.
Je kunt al snel ingedeeld worden als je wilt: op 14 juli, of 4/11/18 augustus is nog plek.
Vanuit het hospice in Ter Reede in Vlissingen is er ook belangstelling voor, dus als je liever daar wilt spelen kun je dat ook aangeven.
... Lee meerSee Less

1 week ago
Heb jij een muzikaal talent?

Comment on Facebook

Marjon van Iwaarden das mooi om te doen, of één van je leerlingen

Gijs Teuwsen

Op 14 juni is er een digitale vrijwilligersmarkt. Leuk om je licht eens op te steken over wat er allemaal mogelijk is. Geef je op voor 8 juni! ... Lee meerSee Less