Meld je aan als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s,  je familie of ander netwerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van. Om dit werk te blijven doen heeft Present jou hard nodig. Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Bedankt voor je steun!

"Jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben...."

Bekijk hier een video over de werkwijze van Present

Bij Present kun je je talent kwijt, zowel op praktisch als op sociaal gebied. Lekker samen klussen of bijvoorbeeld muziek maken in een verzorgingstehuis.

• Het laatste nieuws?

14-04-2020

Voor het laatste nieuws, ga naar de Facebookpagina van Stichting Present[...]

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ben jij iemand die graag de handen uit de mouwen steekt?

Voor mensen, die deze handen goed kunnen gebruiken, omdat ze het zelf niet kunnen en ook niemand hebben om hun grofvuil naar de milieustraat te brengen.

Graag horen we jouw / jullie reactie, want voor sommigen is de nood hoog en moet er op korte termijn hulpkomen.
... Lee meerSee Less

3 days ago

Heb je een hart om je medemens te helpen en wil je daarvoor jouw talent inzetten?

Wij zijn op zoek naar groepenbegeleiders (vrijwilligers) voor op Walcheren in Vlissingen, Middelburg en Veere. Om een project goed voor te bereiden en uit te voeren, zoeken wij mensen die een verbindende factor willen zijn. En niet bang zijn om zelf de handen uit de mouwen te steken.

We vragen geen CV, alhoewel jouw opleiding en ervaring mogelijk goed kunnen aansluiten bij wat wij zoeken. We zoeken mensen, die op het gebied van tuinen, klussen in en om het huis, verhuizingen en sociale projecten ervaring hebben en deze willen inzetten samen met andere vrijwillligers.

Gezien de kwetsbaarheid van onze doelgroepen, willen we graag eerst kennis met je maken om samen te ontdekken wat de mogelijkheden zijn. Wil je naar aanleiding van deze advertentie meer informatie of reageren. Dan graag naar onderstaande email.

Heb je interesse, tijd en gelegenheid, dan horen we graag van jou. Reageer en stuur een motivatie mail en cv.

Namens het Presentteam Walcheren

Klaas Bos
Projectcoördinator
E. [E-mailadres verborgen]