Verhalen

Schutting geplaats en rommel opgeruimd

Er werd weer flink geklust de afgelopen dagen. Hier wat foto’s van 2 verschillende projecten: het plaatsen van een schutting en het opruimen van heel veel rommel met behulp van enkele nieuwe Nederlanders die het fijn vonden om nuttig bezig te zijn. Leuk voor het onderling contact en uitbreiden van de taalschat…twee vliegen in een klap dus.

Stichting Present helpt mensen die geen geld, geen netwerk en/of geen goede gezondheid hebben EN die in in beeld zijn bij de hulpverlening. Dus lieve mensen…niet denken dat onze vrijwilligers in de startblokken staan om jullie rommel te komen opruimen 🥴

Er moet echt wel iets meer aan de hand zijn, en de aanvraag wordt altijd gedaan via een maatschappelijke instantie. Zo weten wij dat de hulp daar komt waar het echt nodig is.