Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, buren, collega’s, kerk of gezin een ander te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en handen graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Quote van de maand

‘Als iemand door een vrijwilliger geholpen wordt dan is het veel vanzelfsprekender dat iemand ook zelf in de benen komt. Dat iemand meer betrokken is bij het oplossen van zijn eigen problemen, omdat er ook een vrijwilliger betrokken is bij zijn problemen. En bij een professional waar je recht op hebt, is dat toch een andere verhouding. Dan gaan mensen toch meer leunen.’

-Eelke Blokker-

Aanmelden Present-nieuwsbrief

Ik steun Present

Ik steun Present graag! Samen brengen we een beweging op gang waarin mensen het steeds meer vanzelfsprekend gaan vinden om naar elkaar om te zien.

• In de krant..

24-07-2019

Een paar uur aan de slag voor een ander: afwisselend en bijzonder  Een[...]
  • Bestuurslid gezocht