MVO-dag voor maatschappelijke betrokkenheid

20-06-2014

Met het motto ‘maatschappelijk betrokken’ zullen 250 medewerkers van BAM Infratechniek Mobiliteit vandaag op verschillende plaatsen in West-Betuwe MBO-activiteiten uitvoeren. Speciaal voor deze gelegenheid organiseert/ondersteunt Present diverse projecten met/voor BAM-medewerkers:

Praktische Klussen – Kleine technische klusjes opknappen voor het bewoonbaar maken woningen van vluchtelingen die binnenkort zullen worden betrokken.

Naar Buiten – Lekker naar buiten: samen als groep tuintjes opknappen of groenstroken snoeien die momenteel helemaal zijn overwoekerd. Er zijn recentelijk een aantal tuinen bij ons aangemeld die een stevige opknap kunnen gebruiken!

Kledingbank – Kleding uitzoeken/sorteren. De kleding komt binnen in grote zakken, die moeten worden bekeken wat goed genoeg is om uit te delen. Evt. kan er ook speelgoed worden gesorteerd en/of praktische klusjes worden uitgevoerd.

Bingo met bewoners van een zorgcentrum in Geldermalsen.  Het gaat om een vereenvoudigd bingospel voor mensen met een laag IQ (met plaatjes) waarbij 1 vrijwilliger de plaatjes laat zien en de andere vrijwilligers debewoners helpen met ‘kruisjes zetten’. De activiteit begint met samen koffiedrinken / kennis maken.

Samen maken we er een zinvolle en onvergetelijke dag van!