Thema-avond ‘Omzien naar elkaar’

09-01-2015

We zijn er om elkaar te helpen. Vaak heb je meer te delen dan je zelf bewust bent. Te midden van alle bezuinigingen en veranderingen in de zorg zou je bijna vergeten dat het ook gewoon mooi en waardevol is om wat voor een medemens te betekenen.

Tijdens de thema-avond ‘omzien naar elkaar’ zullen diverse eigentijdse werkvormen in beeld komen hoe je jouw talenten kunt inzetten om kwetsbare stadsgenoten te helpen.

De thema-avond heeft een gevarieerd en interactief programma waarbij oud-politica Esmé Wiegman en diverse maatschappelijke organisaties ons op crea-tieve wijzen aan het denken zetten. De bijeenkomst is een initiatief van vier samenwerkende vrijwilligersorganisaties in de stad: Inloophuis Tiel, Kleding- & Speelgoedbank Tiel, Nederlandse Patiënten Vereniging en StichtingEsmeWiegman Present. De avond bedoeld voor iedereen die zich vanuit maatschappelijke betrokkenheid wil inzetten voor de medemensen die een handje hulp kunnen gebruiken. De activiteit zal plaats vinden in de Drumptse Hof op donderdag15 januari. Aanvang 20.00. De toegang is gratis.