Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present West-Betuwe de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Regelmatig organiseert Stichting Present West-Betuwe groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij de complete organisatie voor onze rekening is.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor groepen van 10 tot 250 deelnemers maken we een maatwerk offerte. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking