Als ‘Present-vriend’

Het werk van Present West-Betuwe groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun Present!

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Een ‘Present-vriend’  is enthousiast over het werk van Present en  vindt u het belangrijk dat er in samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen en steunt daarom  financieel het werk van Stichting Present. Door uw steun en betrokkenheid maakt u het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen.

Waarom ‘vrienden’ worden?

Op dit moment organiseren we als Present  een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is uw steun hard nodig!

Hoe word u ‘Present vriend’?

U kunt ‘Present vriend’ worden via onderstaande ‘fannoot’-formulier. Hiermee geeft u aan dat u ‘fan bent’ van Present en dat een aandeel wilt bijdragen in de financiële continuïteit van onze organisatie.

Klik hier en neem uw aandeel in West-Betuwe > deel uw enthousiasme > word Fannoot!

Hartelijk dank voor jouw/uw steun en betrokkenheid!