Als individu

N.B. In verband met de coronacrisis zijn de reguliere projecten via Present stopgezet tot nader bericht. Groepsaanmeldingen en hulpvragen kunnen altijd worden ingediend via onze website. Deze kunnen echter pas op een later tijdstip worden opgepakt, zodra het weer veilig is.

Op onze homepage kun je zien hoe je je tijdens de coronacrisis kunt inzetten als vrijwilliger of hoe je een hulpvraag kunt indienen voor je cliënt / gezin wat je begeleidt.

Wees voorzichtig en blijf omzien naar elkaar!

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de flexgroep

De flexgroep is een groep van individuen die regelmatig (bv. 1 x per maand) samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: koffiedrinken met eenzame ouderen, koken voor dak- en thuislozen of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Zet je expertise in

Present Winterswijk is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in fondswerving, projectbegeleiding of relatiebeheer. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.