Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Betrokken Ondernemen (MBO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Winterswijk de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Door zelf de handen uit de mouwen te steken of uw medewerkers deze mogelijkheid te bieden.

Via Present kunt u zich met uw collega’s inzetten voor een of meerdere kwetsbare mensen. Wij hebben contact met de hulpverlening, waardoor we weten waar uw inzet het meest nodig is. Zo kunt u met uw collega’s bijvoorbeeld helpen bij het opknappen van een tuin, het schilderen en inrichten van kinderkamers of het organiseren van een gezellig uitje voor ouderen die weinig buiten komen. Samen zorgen we voor een glimlach op de gezichten; van de mensen die de hulp ontvangen, maar ook van uw medewerkers.

Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking

Daarnaast kunt u ons werk ondersteunen door partner van Present te worden, klik hier voor meer informatie over een partnerschap met Present.