Ondernemers in bedrijf geeft babykamer metamorfose

2 november 2018

Wat is er hard gewerkt! Geweldig hoe een aantal ondernemers van Ondernemers in Bedrijf zich maatschappelijk hebben ingezet.  Moeder, net bevallen van tweede kindje, onder budgetbeheer en geen netwerk. En géén ingerichte babykamer. Hoe komt dat goed?
Via Facebook plaatsten we een oproep om spullen en kregen we een enorme respons vanuit de Winterswijkse maatschappij. Wat een beweging! De vier vrijwilligers sausden vol enthousiasme de babykamer en één van onze flex-vrijwilligers zette de de gekregen spullen in elkaar, boorde de spullen aan de muur en maakte de planken in de kast.
Een prachtige babykamer als resultaat! Moeder, onder begeleiding van het Sociaal Team is dankbaar en blij. Dank jullie wel allemaal namens Present!