Present Bruggenbouwer Award vervolgt reis naar Vrijwilligerspunt en Humanitas

7 april 2022

Leander Grooten en vrijwilliger Hidde van Klimop, plek voor duurzaamheid en ontmoeting, hebben de Bruggenbouwer Award van Present doorgegeven aan Harrie Garritsen van het Vrijwilligerspunt Winterswijk en Jacqueline Kremer van Humanitas. “Ik vind het fantastisch wat jullie doen voor mensen. De award van Present komt jullie helemaal toe, omdat jullie van groot belang zijn voor Winterswijk”, aldus Hidde en Leander.

Beiden zijn blij met de Bruggenbouwer Award voor hun werk in Winterswijk. Zo vertellen Harrie en Jacqueline dat ze samen al veel initiatieven hebben ingezet. Jacqueline voegde er nog aan toe dat ze het leuk vindt om de mensen van Klimop te leren kennen en sluit af met de woorden: “Zo slaan wij weer bruggen naar elkaar”.

Betrokkenheid
De reis van de Bruggenbouwer Award is een idee van Anneke van Nierop. Zij won de prijs vorig zomer en wil dit graag vieren door ook andere Winterswijkse bruggenbouwers in het zonnetje te zetten. Het Vrijwilligerspunt en Humanitas waren nu aan de beurt, omdat zij al jaren een brug slaan naar Winterswijkers die hulp nodig hebben. Beide organisaties werken ook samen met Present en verwijzen naar elkaar door, zodat iedereen de juiste hulp krijgt.

Doe je ook mee?

Wil je net als het Vrijwilligerspunt en Humanitas een brug slaan naar iemand anders? Iemand helpen met een beetje van jouw tijd? Meld je dan nu aan als vrijwilliger.