Verwenmiddag voor vrouwen Stichting Hier

30 maart 2018

[Foto’s Dieuwertje Brandts]
Ruim dertig vrouwelijke cliënten van Stichting Hier zijn vrijdag 16 februari getrakteerd op een heerlijke verwenmiddag door elf vrouwen van Life Winterswijk. Deze warme en ontspannen ontmoeting werd georganiseerd door Present Winterswijk.  “De vrouwen die we mochten verwennen waren heel blij. Eén van hen vertelde me dat de middag haar echt goed had gedaan, omdat ze in een dip zat”.

De vrijwilligers van Life Winterswijk verwenden de dames met mooie make-up, een nieuwe coupe en verzorgde nagels. Aan het eind werd van alle vrouwen een mooie portretfoto genomen door fotografe Marlyke Niessink-Rijstenberg, die de deelneemsters later ontvingen. Tussendoor zorgden de medewerkers van Stichting Hier dat iedereen iets te drinken kreeg met wat lekkers er bij. Iedereen kreeg aan het eind een goodiebag mee, waarbij de volgende Winterswijkse bedrijven een bijdrage aan leverden: DA, Oxener, De Markies-in, Bloemenhandel Ten Pas, Outlet Allerlei, Kruidvat en ICI Paris. Wat een prachtige samenwerking!

Alle deelnemers en vrijwilligers kijken met veel plezier terug op de middag en geven de ontmoeting een dikke tien! Zoals een vrijwilliger na afloop zei: ’Dichtbij de mensen komen is in deze maatschappij niet (meer) vanzelfsprekend. Deze brug was fantastisch’.