Geef met belastingvoordeel

Periodieke schenking

Een van de manieren om donateur van Present Winterswijk te worden is een periodiek schenking. Jouw gift is dan volledig aftrekbaar van de belasting als je besluit ons minimaal vijf jaar lang te steunen. Zo wordt jouw gift meer waard, voor jezelf en voor Present. Je steunt ons op de meest voordelige manier die er is én Present Winterswijk is verzekerd van langdurige steun.

Jouw gift wordt vastgelegd in een onderlinge overeenkomst. Het vastleggen kost niets; er is geen akte voor nodig en je hoeft niet naar de notaris. Het invullen van een schenkingsovereenkomst van de Belastingdienst is voldoende. Na ondertekening kun je de overeenkomst mailen naar info@presentwinterswijk.nl. Je ontvangt vervolgens een door ons getekend exemplaar retour, die je kunt gebruiken voor je belastingaangifte.

Wil je dat je periodieke gift automatisch naar Present wordt overgemaakt? Dan kun je het formulier ‘Betalingsvolmacht’ gebruiken. Als je het formulier helemaal invult en het ‘Exemplaar voor de ontvanger’ naar de ons verstuurt, geef je Present Winterswijk toestemming om de gift automatisch van je rekening af te schrijven.

Heb je nog vragen of wil je weten of dit een optie voor jou is? Neem gerust contact met ons op.