Partner worden

Wil je van blijvende waarde zijn als bedrijf in Winterswijk en omgeving? Bezig zijn met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)? Denk dan eens aan een partnerschap met Present Winterswijk. Dit biedt jouw bedrijf mogelijkheden om van grote betekenis te zijn in je directe omgeving. Partnerschap met Present betekent een investering met lokale maatschappelijke impact.

Je kunt op diverse manieren investeren in Present. Hieronder lichten we er twee toe. Ten eerste kunnen je medewerkers via Present een dag(deel) vrijwilligerswerk doen. Jouw bedrijf staat daarbij garant voor de vergoeding voor de bemiddeling en organisatie. Daarover lees je meer via meedoen als bedrijf.

Hoger rendement

Je investering kan een nog veel hoger rendement opleveren. Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven. We willen een beweging op gang krijgen van mensen die omzien naar elkaar in Winterswijk. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen kunnen zich melden bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Maar door jouw investering kan Present ze wel inzetten. Jij investeert, zij leveren tijd en menskracht.

Partner worden

Interesse om zo een aandeel in Present te nemen? Een medewerker van Present Winterswijk overlegt graag over de mogelijkheden. Ook andersoortige inzet van mensen, middelen en media bespreken we graag. Benieuwd wat jouw organisatie kan betekenen voor anderen via Present? Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.