Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend!‏

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Woerden het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Vriend van Present Woerden.

Lees meer!

Word Vriend!

"Present maakt het vrijwilligerswerk van de toekomst!"

MEER PROJECTEN >>

MEER NIEUWS>>

Stichting Present Woerden heeft het bericht van Stichting Present gedeeld.
Stichting Present Woerden

Je medewerkers/relaties verrassen met een leuke attentie en tegelijk iets doen voor kwetsbare mensen in de samenleving? Dat kan! Bestel een Fair & Share (kerst)pakket en Tastemakers stelt een deel van de opbrengst beschikbaar voor Stichting Present en de landelijke voedselbanken. Van harte aanbevolen! ... Lee meerSee Less

1 day ago

Stichting Present Woerden heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Woerden

Zo, dat straatje ligt er weer strak bij! Het gezin dat vandaag de deskundige hulp ontving van 3 betrokken flexwerkers kan weer veilig in de tuin lopen. Alle verzakte tegels liggen weer zoals het hoort. Topwerk!
... Lee meerSee Less

3 days ago

Ook de buren ontvingen een presentje: het overgebleven zand werd door de flexwerkers in hun tuin gekruid, zodat ook zij aan de slag kunnen om een en ander op te knappen.Image attachmentImage attachment

Present Woerden wordt mede mogelijk gemaakt door