Acties

Je MaS bij Present

Je MaS bij Present: veelzijdiger kan bijna niet.

• Ontmoet mensen met de mooiste levenslessen en verhalen.
  • Zet je samen met jouw vrienden in  voor een ander
  • Kies elke keer een ander sociaal of praktisch project
  • Kom op veel plekken waar je anders nooit komt
  • Doe een ander een groot plezier door er voor ze te zijn
  • Kies zelf aan welke activiteiten je deelneemt

Stichting Present zet zich samen met vrijwilligers in voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of eenzaamheid. Jij kunt ook iets voor deze mensen betekenen. Bijvoorbeeld:

• kerstversiering ophangen
  •  rollators schoonmaken in een verpleeghuis
  • gamen
  • tafelvoetballen of koekjes bakken met jongeren met een beperking
  • een tuin opknappen
  • een muur schilderen
  • een bingo organiseren
  • wandelen met mensen in een rolstoel
  • Een maatschappelijke stage bij Present Woerden is afwisselend, je kiest zelf aan welke activiteiten je deelneemt. Tijdens een kennismakingsgesprek bepalen we samen waar jij goed in bent, wat je leuk vind om te doen en waarbij je wilt helpen.

Je kunt bij ons 30 uur stage lopen maar ook minder als je dat wilt. Jij bepaalt in grote mate wat je doet en hoeveel.

Geef je op via info@presentwoerden.nl of stuur een whatsapp bericht naar: 06 53913938

Help ons om de samenleving een stukje mooier achter te laten!

Stichting Present wil mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden met elkaar verbinden. Daarmee hopen wij dat er  steeds meer mensen het vanzelfsprekend gaan vinden om elkaar te helpen.