Thuisbingo, doe mee!

24-09-2020

In de week tegen eenzaamheid organiseert Stichting Present Woerden in samenwerking met RPL Woerden een thuisbingo.

Voor wie en hoe kunt u meedoen?
Bent u 65 jaar of ouder? Meldt u snel aan op nummer
06 539 139 38 (het nummer van Stichting Present Woerden) of mail naar info@presentwoerden.nl
Zeg dat u mee wilt doen aan de huiskamerbingo. Geef uw naam, adres en telefoonnummer op en geef aan of u met één of twee personen mee wilt doen. Opgeven is mogelijk tot woensdag 30 september 16.00 uur.

Hoe krijgt u een bingokaart?
Op maandag 5 oktober wordt de bingokaart tussen 19.00-20.00 uur op uw huisadres gebracht, met daarbij iets lekkers voor bij de koffie.

Hoe krijgt u uitleg en hoort u de getallen die afgeroepen worden?
U stelt tijdig uw radio af op 107.1 FM of via de website van RPL Woerden (https://rplwoerden.nl/radio/) of via het televisiekanaal van RPL Woerden. Het programma begint om 10.00 uur en eindigt om 12.00 uur.
Aan het begin van de uitzending wordt uitgelegd hoe het spel werkt. Wanneer u een BINGO!! hebt, belt u naar het nummer van de omroep. Dit nummer staat vermeld op uw bingokaart. Dan wordt uw kaart gecontroleerd (er is een kopie van elke kaart). Als u belt, komt u live in de uitzending. Wanneer u prijs hebt, bezorgen wij deze prijs bij u thuis.

Geef u snel op voor twee uur lang gezelligheid en plezier in uw eigen huiskamer!