Steun Present als Vriend

Het werk van Present Woerden groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present je hard nodig.

Op dit moment organiseren we als Present  een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is jouw steun hard nodig!

Als Vriend investeer je in Present en in het leven van een plaatsgenoot. Je draagt bij aan het realiseren van onze visie: de beweging waarin mensen naar elkaar omzien.

Maak je liever rechtstreeks over, dan kan dat. Ons rekeningnummer is NL45RABO0133651568 (t.n.v. Stichting Present Woerden). Giften zijn aftrekbaar van de belasting. Present heeft een ANBI-status.

Machtigingsformulier