Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Zaanstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present met je gezin

MEER NIEUWS >>

De zomertassen van Present gaan vanaf vandaag naar de 20 deelnemende gezinnen in de Zaanstreek die wel iets extra's kunnen gebruiken. Gisteren heb ik een tas afgeleverd bij een jeugdteam. "Ik voel bijna de tranen achter mijn ogen, wat een mooie actie!" was een reactie van een medewerker bij het jeugdteam. De tassen zijn dan ook niet mis! Er zit mooi speelgoed in en vanuit de kerstactie van het Pascal college en diverse donaties hebben wij er voor ieder kind een cadeaukaart voor de speelgoedwinkel in kunnen doen. Pathé heeft daarnaast nog een aantal bioscoopbonnen gedoneerd. En van een aantal Zaankanters hebben we toegangskaarten gekregen voor diverse attractieparken/musea.
Fan-tas-tische actie! Concreet iets bijdragen om ouders en kinderen blij te maken deze zomer.
... Lee meerSee Less

4 months ago

De zomertassen van Present gaan vanaf vandaag naar de 20 deelnemende gezinnen in de Zaanstreek die wel iets extras kunnen gebruiken. Gisteren heb ik een tas afgeleverd bij een jeugdteam. Ik voel bijna de tranen achter mijn ogen, wat een mooie actie! was een reactie van een medewerker bij het jeugdteam. De tassen zijn dan ook niet mis! Er zit mooi speelgoed in en vanuit de kerstactie van het Pascal college en diverse donaties hebben wij er voor ieder kind een cadeaukaart voor de speelgoedwinkel  in kunnen doen. Pathé heeft daarnaast nog een aantal bioscoopbonnen gedoneerd. En van een aantal Zaankanters hebben we toegangskaarten gekregen voor diverse attractieparken/musea.

Comment on Facebook

Diepe buiging voor iedereen die dit mogelijk maakte. Chapeau!

+ View previous comments

Gisteravond een ontzettend gezellige afsluiting van het jaar voor Present Zaanstreek met een deel van de vaste groep vrijwilligers. De flex-groep is door wethouder Rita Noordzij en wijkmanager Lya van Arum in het zonnetje gezet. Let de komende weken op een berichtje met foto in de lokale krant! ... Lee meerSee Less

4 months ago

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"