Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Zaanstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Present met je gezin

MEER NIEUWS >>

Zestien groepen leerlingen van het Pascal college gaan op 23 en 24 april een maatschappelijke stage lopen waar Present Zaanstreek een plek voor gezocht heeft. Net de laatste plek geregeld. Klaar! Maar wat is de impact van deze stage op de leerlingen? Ik lees de volgende zin in het onderzoek 'Maatschappelijke Stage en Burgerschap
Rapportage Schooljaar 2008‐2009' van René Bekkers,
Suzanne Spenkelink, Merel Ooms, Tim Immerzeel (master sociologie UvU): 'Leerlingen die een maatschappelijke stage hebben gedaan zijn aan het eind van het schooljaar vaker actief in vrijwilligerswerk en vinden het doen van vrijwilligerswerk ook meer vanzelfsprekend.'
... Lee meerSee Less

2 weeks ago

Vanavond hebben medewerkers van Present Zaanstreek (in de nieuwe paarse t-shirts!) meegelopen met de symbolische tocht met een wit kruis, de 'Zaanse Passion 2018'. Vanuit de Burcht zijn we naar het Veldpark gelopen waar het Paasverhaal wordt verteld. Samen hebben we symbolisch de lasten gedragen van mensen in de Zaanstreek die het moeilijk hebben. Het thema was ‘verbinding’, hier willen wij ons als Present ook met passie voor inzetten. ... Lee meerSee Less

4 weeks ago

Vanavond hebben medewerkers van Present Zaanstreek (in de nieuwe paarse t-shirts!) meegelopen met de symbolische tocht met een wit kruis, de Zaanse Passion 2018. Vanuit de Burcht zijn we naar het Veldpark gelopen waar het Paasverhaal wordt verteld.  Samen hebben we symbolisch de lasten gedragen van mensen in de Zaanstreek die het moeilijk hebben. Het thema was ‘verbinding’, hier willen wij ons als Present ook met passie voor inzetten.

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"