Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Zaanstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Steun ons!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Om dit werk te doen, heeft Present uw steun hard nodig!

Word donateur

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Stichting Present Zaanstreek heeft een album gedeeld.
Stichting Present Zaanstreek

1063 Euro hebben we als Stichting Present Zaanstreek gisteravond mogen ontvangen van Rabo ClubSupport. Hier zijn we heel blij mee en we gaan door met dit mooie werk! Hartelijk dank en wat was het een mooie avond!Wat een fantastische avond was het gister. En wat een prachtig bedrag hebben wij ontvangen als Stichting Present namens de leden van de Rabobank, die ons werk en onze stichting een warm hart toe dragen. 1063 Euro, waar we projecten mee kunnen doen, om de Zaanse samenleving weer wat mooier te maken. Dank! ... Lee meerSee Less

1 day ago

1063 Euro hebben we als Stichting Present Zaanstreek gisteravond mogen ontvangen van Rabo ClubSupport. Hier zijn we heel blij mee en we gaan door met dit mooie werk! Hartelijk dank en wat was het een mooie avond!Image attachmentImage attachment