Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in de Zaanstreek het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Vriend

Steun ons!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Om dit werk te doen, heeft Present uw steun hard nodig!

Word donateur

Onze partners

MEER NIEUWS >>

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

👍 Gelukt! Heel hartelijk dank voor het liken en delen!

Dit is een logistieke hulpvraag die over 2-3 weken speelt. Kledingbank Zaanstad zoekt vervoer voor 10 rolcontainers (zie foto) van Tilburg naar industrieterrein Molletjesveer. Deze tweedehands containers zijn een noodzakelijke aanschaf. Waarom? Kledingbank Zaanstad krijgt door de Corona-crisis veel meer kleding-aanvragen, omdat het aantal mensen met minder geld toeneemt. Tegelijkertijd ontvangt de Kledingbank heel veel kleding, omdat iedereen uit verveling thuis enorm aan het opruimen is. Om de kledingstroom in goede banen te leiden zijn deze containers ideaal. Qua vervoer passen zes stuks precies in een bakwagen. Ze zijn 1,50 m hoog, 1,25 m lang en 1 m breed. Wie helpt de Kledingbank met het vervoer? Of wie heeft tips vanuit zijn of haar netwerk? #delenhelpt #kledingbank

19 hours ago

In regen en wind heeft een vader-zoon team afgelopen zaterdag een schutting geplaatst bij een alleenstaande vrouw die voor redenen op kort termijn een schutting nodig had. Door hardnekkige wortels, knoesten en leidingen geen eenvoudige klus, maar door even door bikkelen is de klus toch in 1 dag geklaard. Mevrouw en hulpverleenster heel blij en dankbaar. Voor de vrijwilligers een welkome afwisseling van thuiswerken, maar bovendien ook een leuke tijdsbesteding om samen te klussen en mooi om de blijheid van de hulpontvangster te mogen zien.
Wil je je ook als gezin of deel van gezin aanmelden? (vooral nu extra handig omdat onderling afstand houden tijdens klussen niet hoeft), zie: www.presentalkmaar.nl
#presentalkmaar #zorgvoorelkaar #vrijwilligerswerk #stichtingpresent #coronahulp #socialwork #vrijwilligerswerk #vrijwilliger #hulpverlening #gezin

2 days ago

Tijdlijnfoto'sVandaag is het de Dag van de Rechten van het Kind, Humanitas vindt dat elk kind recht heeft op een veilige en fijne jeugd. Met onze activiteiten dragen we hieraan bij! Benieuwd welke activiteiten dit zijn? Neem dan een kijkje op humanitas.nl/themas/opvoeden en humanitas.nl/themas/opgroeien.

#Kinderrechten #rechtenvanhetkind #BOR #Home-Start #Jongerenmaatjes #GevaarlijkeLiefde #Kindervakantieweken #Voorlezen #humanitas

5 days ago

Vrijwilliger “Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren!"