Als bedrijf: Present business

Wat doet Present Zaanstreek en voor wie?

Present slaat een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Dat is de missie van Present. Als makelaar in vrijwilligerswerk bieden wij de mogelijkheid om groepen en individuen in de Zaanstreek in te zetten voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement. Dat levert twee meerwaarden: voor de hulpontvanger en de vrijwilliger die zich bewust wordt van de eigen bevoorrechte positie. Present heeft in Nederland als meer dat 30.000 vrijwilligers.

Wat doet Present business?

Present business bestaat uit een groep van ondernemers uit de Zaanstreek die Present ondersteunen. Voor een jaarlijks bedrag geeft u grote betekenis aan de ondersteuning van mensen in de knel. Elk half jaar organiseert één van de deelnemende leden van Present business een meet-and-greet van anderhalf uur. Tijdens een bijeenkomst presenteert het organiserend bedrijf zich. Ook Present laat haar activiteiten zien. De meetings zijn halfjaarlijks op vrijdag van 17.00 tot 18.30 uur in of nabij het bedrijf dat de meeting organiseert.

Wij bieden u aan te delen in de activiteiten van Present Zaanstreek door ons jaarlijks te steunen voor €250,- . Daarvoor gaan wij met u een verbintenis aan voor 3 jaar.

Deelname aan Present business levert voor leden op:

• een netwerk van ondernemers uit andere branches,
  • naamsbekendheid bij publiciteit, omdat het bedrijfslogo van deelnemende bedrijven wordt gevoerd op de website en briefpapier van Present Zaanstreek
  • duurzaam ondernemen door ondersteuning van ANBI-instelling Present
  • naamsbekendheid onder vrijwilligers van Present in de nieuwsbrief. Jaarlijks heeft Present een groeiend aantal vrijwilligers: 2014 ruim 450 per jaar)
  • voeren van ons logo: door deelname aan Present Zaanstreek kan gedurende de contractperiode ons logo aan uw bedrijfsnaam worden gekoppeld.

Welke bedrijven doen al mee?

Autovink Zaandam, Finenzo Zaanstad, Saen Garantiemakelaars Koog aan de Zaan, Klusbedrijf De Vakman, Peter Prijs Beheer te Koog aan de Zaan, Genius Technical Solutions, Van Dalsem Elektrotechniek en Oosterveld Design. Uitsluitend betrouwbare bedrijven verbinden hun naam aan Present. U ontvangt een lijst van deelnemers.

Present verzorgt ondersteuning bij de organisatie van de halfjaarlijkse meeting.

Doet u mee?

Door een mail te zenden naar info@presentzaanstreek.nl komt iemand van het bestuur bij u langs om nader uitleg te geven.