Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexpool

Wij geloven in een Zoetermeer waar mensen er zijn voor elkaar. Onze flexpool geeft hier handen en voeten aan. Hierin zitten mensen die het leuk vinden om zich vaker een paar uur voor Present in te zetten. Binnen de flexpool worden verschillende projecten aangeboden, waarbij je zelf bepaalt of je mee wil doen. Zo leer je ook  andere mensen binnen de pool kennen. Neem voor meer informatie en aanmelden contact met ons op.

Zet je expertise in

Present Zoetermeer is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!
Neem voor meer informatie contact met ons op.