Valentijnskaartenactie 2022

We gaan liefde uitdelen in Zoetermeer! Maak en schrijf een persoonlijke kaart voor een Zoetermeerse stadsgenoot en fleur hem/haar op met jouw mooie kaart en bemoedigende woorden!

Onze droom is dat we heel veel Zoetermeerders die het nu moeilijk hebben, o.a. vanwege de corona crisis, kunnen opvrolijken met een kaart. De kaarten komen terecht bij stadsgenoten die wonen in een woongroep of instelling. Denk daarbij aan: mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, ouderen in verzorgingshuizen, maar zeker ook gezinnen die begeleid wonen en mensen in de opvang voor dak- en thuislozen. Ook bij genoeg kaarten ook de status houders die binnenkort in onze stad komen wonen. Voor deze mensen is de lockdown een erg moeilijke tijd en jouw kaartje, maar vooral jouw persoonlijke woorden en bemoediging kan hun dag weer helemaal goedmaken!

Jouw kaart(en) kun je heel simpel inleveren bij één van onze verzamelpunten: je kunt je kaarten inleveren bij Jumbo Oosterheemplein, AH Samanthagang, AH Meerzicht,  Present Zoetermeer, Frans Halsstraat 3. Meer verzamelpunten volgen nog.

Helpen bij bezorgen?

Present Zoetermeer regelt de bezorging van de kaarten samen met vrijwilligers. Wil jij meehelpen met het rondbrengen van de kaarten op 11 februari? Meld je hiervoor dan vóór 2 februari aan door het contactformulier in te vullen. Geef hierbij aan dat het om de valetijnsactie gaat en geef je mail en telefoonnummer door.