Kerstevent Magisch Zoetermeer

Stichting DN Leisure & Events organiseert samen met 10 partners – waaronder de Gemeente Zoetermeer en Present – Magisch Zoetermeer van 8 tot 31 december in het centrum van Zoetermeer. Tijdens dit evenement zullen wensen voor en van eenzame ouderen vervuld worden. Om dit voor elkaar te krijgen zijn ook vrijwilligers nodig. Wilt u meehelpen om dit voor elkaar te krijgen? Dat kan!

Wij zoeken vrijwilligers voor:
Ma 2 dec za 8 dec: plastic kerstballen bij winkels in Stadshart afleveren. Deze zullen verkocht worden en daarmee kan een wens opgegeven worden.
Za  8 dec ma 24 dec: aanwezig zijn in het kersthuis om kerstballen met wensen van en voor ouderen in ontvangst te nemen en deze in de kerstboom te hangen. Tijdens openingstijden van het Stadshart.
Di 18 dec van 11.30 14.30 uur: lunchen met ouderen in Stadshart.
Do 20 dec van 13.30 – 17.00 uur: ontmoeting met ouderen bv winkelen in één van de winkelcentra in Zoetermeer.
Vr 21 dec: wegbrengen van cadeaus naar eenzame ouderen.

Om uw steentje bij te dragen aan dit mooie evenement en er als Zoetermeerder te zijn voor de Zoetermeerders kunt u zich opgeven bij Stichting Present: presentzoetermeer@gmail.com

Geef daarbij aan welke dagen u beschikbaar bent en wat u graag zou willen doen. Verder uw mobiele nummer.