Kerstevent Magisch Zoetermeer

Ook dit jaar organiseert Stichting DN Leisure & Events samen met haar partners – waaronder de Gemeente Zoetermeer en Present – Magisch Zoetermeer van 7 tot 30 december in het centrum van Zoetermeer. Tijdens dit evenement zullen wensen voor en van eenzame ouderen vervuld worden. Om dit voor elkaar te krijgen zijn ook vrijwilligers nodig. Wilt u meehelpen om dit voor elkaar te krijgen? Dat kan!

Wij zoeken vrijwilligers voor:
Za 7 – di 24 december: Verkoop van kerstballen voor wensen van ouderen. Woensdag-, zaterdag- en zondagmiddag bemanning van het kersthuis om de kerstballen met wensen in ontvangst te nemen en deze in de kerstboom te hangen.
Di 17 december 12:00-15:00: Kerstlunch met eenzame ouderen. Hiervoor zijn chauffeurs en begeleiders nodig.
Do 19 december ochtend: Bioscoop bezoek met koffie en gebak. Hiervoor zijn chauffeurs en begeleiders voor de ouderen nodig.
Do 19 december middag: Winkelen met de ouderen in het Stadshart ( één-op-één begeleiding). Hiervoor zijn chauffeurs en begeleiders nodig.
Vr 20 – di 24 december: Wegbrengen van kerstcadeaus naar eenzame ouderen.
Za 28 en zo 29 december ochtend: Ouderen kunnen de voorstelling “Verborgen Schatten” bezoeken in het Magisch dorp op de Markt. Hiervoor zijn chauffeurs en begeleiders nodig.

Om uw steentje bij te dragen aan dit mooie evenement en er als Zoetermeerder te zijn voor de Zoetermeerders kunt u zich opgeven bij Stichting Present: presentzoetermeer@gmail.com. Geef daarbij aan welke dagen u beschikbaar bent en wat u graag zou willen doen. Verder uw mobiele nummer.