Meedoen als bedrijf

Gelooft u ook dat er meer nodig is dan winstcijfers? Vindt u maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk? Present Zoetermeer helpt bedrijven hier handen en voeten aan te geven. Bekijk hieronder de mogelijkheden.

partner-worden-present-zoetermeer

Partner van Present

Wordt partner van Present. Vanuit maatschappelijk verantwoord ondernemen steun je vele sociale en praktische projecten die jaarlijks in Zoetermeer gerealiseerd worden. Uiteraard kun je als bedrijf ook zelf aan de slag. Wij bieden onze partners een pakket met motiverende en inspirerende ervaringen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

personeelsuitje-met-present

Personeelsuitje

Wij organiseren voor het bedrijf een onvergetelijk personeelsuitje. Teambuilding op zijn best! Met je collega’s ga je aan de slag in een praktisch of sociaal project. Zinvol, inspirerend en verbindend. Bovendien maak je die dag met elkaar het verschil bij mensen die dit goed kunnen gebruiken en zeer waarderen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

teamcoaching-met-present

Teamtraining

Neem met je team (directie, management, project, et cetera) deel aan een Present-dag. Een effectieve en hartverwarmende vorm van teamcoaching, met een maatschappelijk randje. Een Present-dag bestaat uit twee dagdelen: een dagdeel praktisch of sociaal aan de slag en een dagdeel training afgestemd op de wensen van het bedrijf. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Pakket op maat

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Onze partners bieden we een pakket op maat. Samen zoeken we naar een partnerschap dat past bij de organisatie. We gaan graag vrijblijvend het gesprek met jullie aan om de vele mogelijkheden te bespreken. Wil je meer weten over partner worden van Present Zoetermeer? Neem contact met ons op.