Bloemenactie “Doneer een bloemetje” groot succes

04-05-2020

De afgelopen weken konden mensen geld doneren waar Stichting Present Zoetermeer bloemetjes van kon kopen om mensen een hart onder de riem te steken. Zo hebben de cliënten van Middin, Ipse De Bruggen, De Herbergier en Buurtzorg een bloemetje mogen ontvangen. De 468 ontvangers waren erg blij met hun bloemetje en voelden zich even niet vergeten en de vrijwilligers waren blij een glimlach te brengen in deze onzekere tijden. Present wil alle donateurs en vrijwilligers bedanken.

Wij bedanken ook Orchideeënkwekerij René van Eijk uit Nootdorp voor de fijne samenwerking en sponsoring rondom onze bloemenactie.

Omdat onze actie een groot succes is zouden wij er graag een vervolg aan willen geven. Donaties kunnen nog steeds gedaan worden via www.presentzoetermeer.nl of u kunt een bedrag van €5,00 (of een veelvoud) overmaken op NL57 RABO 0388 1444 32 t.n.v. Present Zoetermeer o.v.v. ‘Bloemenactie’.

Op de foto v.l.n.r. Leonie Link (Present Zoetermeer), Emily Prudencia (Vrijwilliger) en Christa Pals (Middin) die de bloemetjes in ontvangst neemt voor Middin Buytenwegh.