PRESENT ZOMERKLUSDAGEN

22-06-2021

PRESENT ZOMERKLUSDAGEN

Janny is blij met haar woning met tuin omdat ze erg houdt van de zon en graag buiten zit. Maar het buiten zitten is een droom omdat de tuin vol onkruid staat. Janny heeft een lichamelijke beperking waardoor ze niet de mogelijkheid heeft om het terras onkruid vrij te maken. Hoe mooi zou het zijn als we met een paar vrijwilligers de droom van Janny waar kunnen maken en ze weer lekker buiten kan zitten.

Om dat voor elkaar te krijgen en ook nog andere mensen te helpen organiseert Present Zoetermeer de Zomerklusdagen! Een klus duurt een halve of hele dag afhankelijk van jouw wensen. Wil jij alleen of met je vrienden of familie hier een bijdrage aan leveren meld je dan aan. Wij garanderen je dan een leuke en gezellige dag en je helpt er iemand gigantisch mee! Een win-win situatie dus!

Is tuinieren niet je hobby? Andere praktische klussen zijn ook mogelijk zoals schilderen, opruimen, laminaat leggen.

Voordelen:

· Eenmalig vrijwilligersproject, dus geen langdurige verplichting

· Klusdata bepalen we in overleg

· Jij bepaalt wat je gaat doen

Enthousiast geworden? Voor meer informatie of aanmelden kun je contact met Present Zoetermeer opnemen via: E-mail: info@presentzoetermeer.nl of via telefoon 06-38 01 79 11