Present Zomertas 2021

22-06-2021

Present Zomertas 2021

De zomer is een heerlijke tijd. Zes weken vrij van school, ijsjes eten, op vakantie gaan, uitjes en ga zo maar door. Maar wat als er geen geld is om dat te doen?

Stichting Present Zoetermeer biedt voor een aantal gezinnen, de Present Zomertas aan. Deze tas is gevuld met (vrij)kaarten, zomerspeelgoed en ander leuks voor de vakantie. Bedrijven en vrijwilligers doneren de inhoud. De tassen komen terecht bij gezinnen uit de minima die zijn opgegeven door maatschappelijke organisaties.

U kunt helpen door een gericht zomercadeau te kopen voor één of meer kinderen uit een gezin, richtprijs 10 euro per kind. Wanneer u zich aanmeldt krijgt u gegevens zoals leeftijd(en) en hobby’s per kind. Alleen doneren kan ook!

Daarnaast zoeken we vrijwilligers die op 24 juli willen meehelpen met het bezorgen van de Zomertassen aan de gezinnen.

Als u een kind blij wilt maken, kunt u zich aanmelden. Vermeldt bij opgave uw naam, email en telefoonnummer en hoeveel kinderen u blij wilt maken en/of u een zomertas wilt bezorgen. E-mail : emily.prudencia@presentzoetermeer.nl Telefoon : 06-38 01 79 11