Sinterklaasactie

Doe mee met het Sinterklaasproject van Present Zoetermeer.

Bent u ook, net als deze Piet, op zoek naar kinderen die u blij kunt maken?

U kunt ervoor zorgen dat kinderen uit een Zoetermeers gezin die zelf geen Sinterklaas kunnen vieren met Sinterklaas, toch een cadeautje krijgen. Stichting Present zamelt de cadeautjes in en brengt deze dan bij deze gezinnen. De gezinnen die in aanmerking komen voor dit project, worden bij ons aangedragen door de maatschappelijke organisaties in de stad. Zij kennen de gezinnen en weten wat de situatie van de gezinnen is.

Hoe kunt u helpen?

Stuur een mail naar leonie@presentzoetermeer.nl en meld u aan om een kind met Sinterklaas blij te maken (mogen ook meer kinderen zijn). U krijgt na het aanmelden van ons gegevens over het kind zoals geslacht, leeftijd en hobby’s. U koopt een cadeautje tussen de €5,00 en €10,00. U pakt het in en schrijft de naam van het kind op een los briefje. Lever alles dan in bij Present Zoetermeer. Inleveren cadeautjes bij Present aan de Frans Halsstraat 3 (achter de Pelgrimskerk). Maandag 16 t/m vrijdag 20 november, behalve woensdag, elke ochtend van 9-12 uur. Dinsdagavond 17 november en donderdagavond 19 november van 19-20 uur.

Wilt u wel meedoen, maar kunt/wilt u zelf niet de deur uit om een cadeautje te kopen, neem dan even contact met leonie@presentzoetermeer.nl of  06-38017911