Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Zuidoost Groningen het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Word dan Fannoot!

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Een dankbaar project in september: een hoogzwangere vrouw mogen helpen met haar huis verven en (kosteloos) vloerbedekking kunnen brengen. Met dank aan Marina Antonides en andere vrijwilligers die direct de handen uit de mouwen staken en met dank aan verfwinkel ZUIDERWEG Veendam !!!! ... Lee meerSee Less

1 month ago

Vrijwilliger "“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterliJk en figuurliJk ruimte in iemands leven mogen creëren!”"