Tegeltjeswijsheid

08-05-2017

Het had zo op een tegeltje kunnen staan: “Samen werken maakt sterker”. Of “Kleine moeite, groot plezier”. In dit geval ging het over andere tegels… Ruben en Rianne, 2 van onze jongste FLEX-medewerkers aan het woord:

“Dit was weer een geslaagde klus! Wij hebben samen met 2 Eritrese mannen een tuin opgeknapt en een schuur betegeld. Toen we aankwamen lagen er al wel tegels, maar veelal schots en scheef. De ondergrond was ongelijk en daardoor was het heel gevaarlijk voor de bewoonster van het huis, die zich op een scootmobiel voort beweegt.

Het was gewoon niet begaanbaar, dus zijn we aan de slag gegaan. We begonnen met de tegels eruit halen en het gelijk trekken van de ondergrond. Daarna de tegels er opnieuw in. Het was een ochtend werk, maar het resultaat waard. Wat ons nog het meest blij maakte was de dankbaarheid van de bewoonster! Zij kan nu weer veilig met haar scootmobiel door haar schuur naar haar huis. Kortom: top ochtend!”