Samenwerken: één en één is drie!

04-12-2017

Als je gaat verhuizen en je hebt niet voldoende netwerk en middelen om het te kunnen regelen, dan is het zo fijn als jouw hulpverlener stichting Present kan benaderen. Het kan iets lastiger zijn als je van de ene woonplaats naar de andere verhuist, maar ook nu was er weer een geweldige samenwerking.

Een Flex-groep, van onze stichting Present Zwolle, van maar liefst 9 mensen heeft in het nieuwe huis gesausd en laminaat gelegd. De dag erna was een team van stichting WIEL uit Elburg bereid zich in te zetten via stichting Present Elburg en heeft mevrouw verhuisd van ’t Harde naar Zwolle. Er is een aantal keren heen en weer gereden om alle spullen in de, ondertussen instapklare, woning van mevrouw te brengen.

Deze mevrouw is ongelofelijk blij met alle hulp die geboden is. Ze had dit zelf nooit voor elkaar gekregen en het raakte haar enorm dat er mensen bereid zijn dit te doen terwijl ze haar niet kenden. En zo zie je maar weer dat dit veel meer was dan een paar klussen: één en één is was in dit geval ook zeker weer drie.

Wil jij ook verschil maken? Meld je dan individueel aan bijvoorbeeld als Flexer of met een groep/je bedrijf. We zien uit naar je aanmelding! info@presentzwolle.nl of 038-4608570