Deze keer hebben we zelf hulp nodig…

28-09-2018

Het werk van Present Zwolle groeit nog steeds! In 2018 bemiddelen we als Present Zwolle bijna 400 groepen vrijwilligers. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. En daar is geld voor nodig (wil je daar meer over weten, lees er dan hier meer over).

De helft van wat er nodig is, krijgen we van de Gemeente Zwolle, de rest van bedrijven, fondsen, verschillende kerken en particulieren. Giften klein en groot kwamen binnen en ook bracht ons Pop Up Restaurant Hiba maar liefst € 4.650,- op! En daar zijn we heel blij mee en iedereen die ons steunde, hartelijk dank! We komen nu nog ‘maar’ circa € 5.000,- tekort.

Elk jaar is het weer een mooie uitdaging om de begroting rond te krijgen, maar dit jaar hebben we echt in zwaar weer gezeten. Na 15 jaar Present hebben diverse trouwe sponsoren een ander goed doel gezocht, wat we ook helemaal begrijpen. Maar dat betekent wel dat we (blijvend) nieuwe sponsors en giftgevers nodig hebben, want Present blijft volledig afhankelijk van subsidies en giften.

Daarom onze vraag aan jou: wil jij ons helpen?

Bekijk dan de presentatie hieronder en ontdek hoe jij ons, en daarmee Zwollenaren in nood, concreet kunt helpen door een Project of Traject te sponsoren! En natuurlijk zijn gewone giften, eenmalig of periodiek, ook welkom. Vriend / vriendin van Present worden kan ook! Dat kan al vanaf € 10,- per jaar! Heel erg bedankt voor jullie steun!