Present Zwolle in beeld (deel 1)

23-10-2018

Het eerste halfjaar van 2018 hebben we je in een blogreeks uitgebreid kennis laten maken met het vaste team van onze fijne stichting. Op die manier weet je met wie je te maken hebt en waarom we doen wat we doen. Dat maakt het vaak net even makkelijker om contact met ons op te nemen of te besluiten om ook Present te zijn.

Met dank aan Studio 24-7

Om dit nog meer kracht bij te zetten, hebben we een videoreeks gemaakt waarin we je persoonlijk laten zien wat – volgens ons – de toegevoegde waarde is van Present Zwolle in onze stad. Deze video’s zijn gemaakt door Luc Ganzeveld, die ons als stagiair is aangeboden door Merel de Bruyn van Studio 24-7.

Zenuwen de baas

Op de voorgrond treden is niet ons ding. Een aantal leden van ons team hebben al moeite met een leuke foto op Facebook. Je kunt je dus voorstellen dat er best wel sprake was van zenuwen en klamme handjes bij het opnemen van de video’s. Het vertellen van ons verhaal vinden we echter allemaal belangrijker dan onze eigen zenuwen. We willen allemaal het liefst nog meer kunnen betekenen voor onze samenleving. Er is nog zo veel te doen! En zo weinig tijd. Door ons verhaal te vertellen op zo veel mogelijk manieren, hopen we zo veel mogelijk mensen te bereiken en in beweging te krijgen. Alleen samen kunnen we van Zwolle een nog fijnere stad maken om in te leven. Voor iedereen!

Een algemene indruk

De eerste video geeft een algemene indruk van wat we als stichting doen en waarom het zo belangrijk is dat we dit verhaal vertellen.
Elsje Goudzwaard, Elise Steenaart en Kikki Scheffers vertellen gezamenlijk wat we doen en ook hoe jij ook Present kunt zijn.

Ben je geïnspireerd door deze video en wil je ook iets doen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden of wordt Vriend van Present door direct te doneren.