Sweet goodbye…

28-01-2019

Kom je hier voor het Warmlopers Swollenaer artikel, klik hier.

Sweet goodbye

Helaas moesten we deze maand afscheid nemen van Kikki Scheffers en Hank Oomkes.

Kikki zette onze PR & Communicatie in 2018 professioneel op poten. In 4 uur per week (en heel veel prodeo-uren) slaagde ze erin om onze PR & Communicatie naar hoger plan te tillen met een professionele brochure, heuse vlogs (vonden we loeispannend, zie hier deel I en hier deel II en er volgen er meer) en mooie foto’s (met dank aan stagiair Luc). Ook dacht Kikki mee met onze financiën, het idee hoe je Present kunt sponsoren per Project / Traject komt uit haar koker. Ook bracht ze onze ideeën voor een goede pay-off samen tot: Present helpt vrijwilligers helpen waar het echt nodig is.

We hadden graag nog veel langer samen opgetrokken, maar helaas moeten we in 2019 inkrimpen om financieel gezond te blijven. Gelukkig is het niet een echt afscheid, we kunnen Kikki waar nodig  op projectbasis invliegen vanuit haar eigen bedrijf: Kikki Online Business Manager.

Hank Oomkes was sinds september 2018 onze Trajectcoach bij Dock24 voor 8 uur per week. Samen met de andere Trajectcoaches van Dock24 was hij verantwoordelijk voor het bemiddelen van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, mensen die al lang, bijvoorbeeld een bijstandsuitkering hebben en die extra begeleiding nodig hebben. Hank vertrekt omdat hij een nieuwe fulltime baan heeft gevonden bij CNV-vakmensen.

We namen afscheid met een gezellige lunch bij Brownies & Downies. We gaan jullie allebei missen! Erg bedankt voor jullie inzet en we wensen jullie veel succes!