Partners in beeld – Nostimos Letselschadedeskundigen

08-04-2019

Als stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. We zijn daarom erg blij met onze circa 40 bedrijvenpartners die ons, soms al jarenlang, financieel steunen. Stuk voor stuk bedrijven die hart hebben voor mensen in Zwolle die het minder hebben. Zonder deze partners zijn we niet Present!

Het wordt hoog tijd dat we hen ook eens aan jullie voorstellen. Dit jaar laten we daarom alle partners de revue passeren, te beginnen met Nostimos Letselschadedeskundigen.

Nostimos Letselschadedeskundigen: geloven in de kracht van persoonlijk contact
Nostimos behartigt de belangen van letselschadeslachtoffers die een ongeval hebben gehad door toedoen van een ander. De letselschadedeskundigen van Nostimos stellen het slachtoffer met letselschade echt centraal. Bij ingrijpend letsel brengen zij een bezoek bij het slachtoffer aan huis. Ze nemen de tijd om naar het slachtoffer te luisteren en vertellen wat ze voor de cliënt kunnen betekenen en hoe de letselschadezaak zal verlopen.

Nostimos houdt rekening met de gevolgen van het ongeval, voor bijvoorbeeld het werk, het gezin en het huishouden. Ze zorgen voor een passende schadevergoeding en weten waar een goede schadeclaim aan moet voldoen. Zo kan de cliënt zich volledig richten op zijn of haar herstel.

Nostimos gelooft in de kracht van persoonlijk contact. Voor meer informatie kijk op www.nostimos.nl.

Waarom is Nostimos partner van Present Zwolle?
Present en Nostimos hebben een link doordat Algemeen Coördinator Elsje Goudzwaard één dag per week bij Nostimos werkt als senior-letselschaderegelaar. Beide werkplekken hebben overeenkomsten: écht van betekenis zijn voor mensen die in vervelende omstandigheden terecht zijn gekomen.

Door een jaarlijkse gift helpt Nostimos Present in haar voortbestaan. En Present helpt Nostimos aan invulling van maatschappelijk betrokken ondernemerschap. Zo deden de collega’s van Nostimos Noord twee mooie Presentprojecten, lees hier hoe zij bij warm weer het hoofd koel hielden bij een ouderenzorginstelling en bij het opknappen van een woning van een alleenstaande moeder.

Partnerschap biedt meer mogelijkheden
Als Present nodigden we onze partners zoals Nostimos uit voor de Beursvloer Zwolle. Op de Beursvloer komt de vraag van maatschappelijke organisaties en het aanbod van bedrijven samen. Er wordt gehandeld in kennis, diensten en producten want sociaal ondernemen doe je met elkaar! De Beursvloer is bij uitstek een plek om in contact te komen met maatschappelijke organisaties én om een begin te maken met een mooie samenwerking. Op 17 april 2019 is Nostimos één van de bedrijven die aanwezig zal zijn.

Nieuwsgierig welke bedrijven nog meer Present zijn?
Kijk dan hier voor de mogelijkheden en hoe je ook partner kunt worden.