Partners in beeld – Office Connect

06-05-2019

Als stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. We zijn daarom erg blij met onze circa 40 bedrijvenpartners die ons, soms al jarenlang, financieel steunen. Stuk voor stuk bedrijven die hart hebben voor mensen in Zwolle die het minder hebben. Zonder deze partners zijn we niet Present!

Het wordt hoog tijd dat we hen ook eens aan jullie voorstellen. Dit jaar laten we daarom alle partners de revue passeren, deze keer Office Connect.

Office Connect: Optimaal bereikbaar!
“Met een team van enthousiaste mensen geven wij sinds 2011 advies over IT en Telecom diensten aan ondernemers in het MKB. Wij selecteren voor u het meest geschikte aanbod van onze partners KPN en Telfort Zakelijk. Gebaseerd op úw bedrijf en úw wensen. Dat is ons vak en daar zijn we goed in. En zo bent u optimaal bereikbaar!

Drie kernwaarden zijn daarbij voor ons belangrijk:

Korte lijnen, vaste contactpersonen en een goede bereikbaarheid maken ons toegankelijk. Wij zorgen dat we altijd up to date geïnformeerd zijn, zodat u kunt vertrouwen op een deskundig advies. En de vertaling van uw wensen naar een flexibele oplossing van één van onze partners presenteren we u in heldere taal, waarmee we de complexe wereld van IT en Telecom voor u eenvoudig maken.”

Waarom is Office Connect partner van Present Zwolle?
“Als Office Connect willen we maatschappelijk betrokken ondernemen. Dat doen we door jaarlijks een aantal organisaties te ondersteunen die daadwerkelijk verschil maken in de samenleving. Zo maken wij niet alleen letterlijk de verbinding, maar helpen we Present Zwolle om een brug te slaan naar mensen in onze directe omgeving die hulp kunnen gebruiken.”

Kijk voor meer info op: www.officeconnect.nl.

Nieuwsgierig welke bedrijven nog meer Present zijn?
Kijk dan hier voor de mogelijkheden en hoe je ook partner kunt worden.