Positief effect

03-07-2019

Deze keer Marjan Mul, hulpverlener bij Eleos, aan het woord:

“Als hulpverlener bij Eleos kwam ik een situatie tegen waarbij mijn cliënt kleiner moest gaan wonen. Het probleem was dat er onvoldoende hulp was om haar nieuwe woning op te knappen en haar oude woning leeg te halen.
Ik heb contact gezocht met stichting Present. De communicatie verliep heel prettig en soepel. Na overleg over wat er nodig was aan hulp heeft stichting Presen gezorgd voor twee groepen mensen. De eerst groep ging aan de slag met klussen in het nieuwe huis. De tweede groep ging Mevrouw een paar weken later helpen verhuizen.
Beide keren was de hulp goed geregeld en was het duidelijk wat er van de vrijwilligers verwacht werd. Mevrouw zelf was heel blij met de hulp, op de dagen zelf was de sfeer heel goed. De vrijwilligers deden hun werk met liefde. Dit had een positief effect op iedereen.
Een echte aanrader om een klus aan te vragen bij Present en ook om zelf mee te doen als vrijwilliger!”

Mooi dat de liefdevolle inzet van de vrijwilligers zo’n effect had. En ook top dat Marjan zelf de handen uit de mouwen stak. Daar worden wij als Present Zwolle ook weer blij van: zulke betrokken hulpverleners! Met elkaar maken we de stad weer een beetje mooier. Dat is nog eens een positief effect!