Partners in beeld – Schaeffer Mediation

23-09-2019

Als stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. We zijn daarom erg blij met onze circa 40 bedrijvenpartners die ons, soms al jarenlang, financieel steunen. Stuk voor stuk bedrijven die hart hebben voor mensen in Zwolle die het minder hebben. Zonder deze partners zijn we niet Present!

Het wordt hoog tijd dat we hen ook eens aan jullie voorstellen. Dit jaar laten we daarom alle partners de revue passeren, deze keer Schaeffer Mediation.

Schaeffer Mediation Zwolle
“Schaeffer Mediation helpt mensen in conflict. We helpen de communicatie weer op gang. Je krijgt de regie en het overzicht weer terug. De mediator helpt je om een duidelijk beeld te krijgen van waar jullie over moeten spreken en besluiten. Je krijgt alle wettelijke, fiscale en andere informatie die nodig is om met kennis van zaken te kiezen wat voor jou het beste is. Of het nu gaat om scheiding, ontslag op het werk, onenigheid tussen businesspartners, gedoe met familie of collega’s of om slachtoffer-dader-bemiddeling – in alle gevallen kan een onafhankelijke en deskundige bemiddelaar helpen bij het vinden van herstel in een betere richting. Dat is de kracht van mediation: ieder trekt zijn of haar lessen uit het conflict, en slaat de weg in naar zijn of haar toekomst waarin de negatieve impact uit het verleden zo klein mogelijk is gemaakt.”

Waarom is Schaeffer Mediation partner van Present Zwolle?
“Als mediator ben ik eigenlijk maar met één ding bezig – mensen die in een verbindingscrisis zitten te helpen ‘re-connecten’. Daarom voel ik me zo thuis bij Present – een daadkrachtige professionele organisatie die zich hier in Zwolle geweldig inzet voor de constructieve verbinding tussen mensen. Ze hebben mijn hart gestolen!”

Kijk voor meer info op: www.schaeffer-mediation.nl.

Nieuwsgierig welke bedrijven nog meer Present zijn?
Kijk dan hier voor de mogelijkheden en hoe je ook partner kunt worden.