Samenwerking Hotel Lumen en Present: “be green, choose not to clean”

13-11-2019

Vanuit een spontane ontmoeting bij ‘Hotel PEC’ naar een constructieve samenwerking!

“Lumen Saves the Planet” is een initiatief van Lumen Hotel & Events om groener te werken en maatschappelijk te ondernemen. Met oog op samenwerking en ontwikkeling in de regio is de actie: “Be green, choose not to clean” van start gegaan.

Hotelgasten kunnen ervoor kiezen om bij een meerdaags verblijf, hun kamer niet te laten schoonmaken. Hiermee geeft Lumen € 5,00 per nacht aan het goede doel. En het goede doel van de komende periode is Present!

We maakten voor het eerst met Lumen Hotel & Events kennis tijdens de eerste editie van Hotel PEC. Tijdens Hotel PEC stelt Lumen Hotel & Events samen met PEC Zwolle en Regio Zwolle United hotelkamers inclusief ontbijt, een diner en een wedstrijd beschikbaar en zetten we mensen in het zonnetje die altijd klaar staan voor een ander of die, om wat voor reden dan ook, wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Na een geslaagde editie van deze editie zijn we verder in gesprek gegaan om de verbintenis met elkaar en de regio aan te gaan.

We waren als Present al heel blij met de mogelijkheden van Hotel PEC, maar we zijn ook volledig afhankelijk van subsidies en giften. We vinden het daarom super dat Lumen het idee bedacht heeft om gasten én het milieu te laten sparen én tegelijk daarmee Present te steunen. De actie is medio oktober begonnen en de teller staat al op € 240,00!”

Lumen: “We zijn blij met deze goede samenwerking waarmee we samen van betekenis kunnen zijn voor de mooie stad Zwolle!”