Aanmeldformulier voor een praktische hulpvraag

BELANGRIJK:
Vanwege de coronacrisis hebben we de afgelopen maanden minder Projecten kunnen uitvoeren dan normaal. We hebben daardoor op dit moment een lange lijst met hulpvragen.

Je kunt op dit moment een hulpvraag indienen, maar we zullen niet dringende hulpvragen na de zomervakantie weer kunnen uitvoeren.
Wanneer je een urgente hulpvraag hebt, die niet tot na de zomervakantie kan wachten, geef dat dan duidelijk aan bij het invullen van het formulier. We gaan dan ons uiterste best doen om te helpen, maar we kunnen geen toezeggingen doen dat dit ook lukt.

Vanwege de maatregelen die de Rijksoverheid heeft ingesteld ter bestrijding van het Coronavirus kunnen onze Projecten niet zomaar doorgaan zoals dit altijd ging. We zullen per Project in overleg met jou bekijken wat mogelijk is en wat niet.

Als hulpverlener/begeleider kun je een melding maken van een praktische, klusgerichte hulpvraag. Hierbij hanteren we een aantal voorwaarden zodat we voor jouw cliënt en onze vrijwilligers ook echt maatwerk kunnen leveren. Voordat je het aanmeldformulier kunt invullen, vragen we je daarom onderstaande vragen te beantwoorden. De volgende stap verschijnt vanzelf. Uiteraard gaan we met de gegevens van je cliënt zorgvuldig om, conform de nieuwe AVG-richtlijnen over privacy.

Merk je tijdens het invullen dat je deze vragen niet goed kunt beantwoorden omdat ze te zwart-wit zijn, neem dan contact met ons op om te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Hoe meer informatie we hebben hoe beter we kunnen beoordelen of we kunnen helpen, en wanneer we wie kunnen inzetten.

Klik hier als je meer wilt weten over hoe Present werkt voor hulpverleners.