Hulpvraag melden (Projecten en Trajecten)

Beste hulpverlener,

Hulpvragen voor jouw cliënt kun je alleen melden via onderstaande formulieren.

Via de linken hieronder kun je een hulpvraag melden. Alleen hulpverleners kunnen een hulpvraag melden.
Hier kun je lezen hoe Present werkt, wat de criteria zijn, wat je van ons mag verwachten en wat wij van jou verwachten.
We hopen op een prettige samenwerking!

Present Zwolle en de maatregelen van de Rijksoverheid tegen het coronavirus.

We houden ons tijdens de voorbereiding en uitvoering van de Projecten en Trajecten aan de dan geldende regels van de Rijksoverheid met betrekking tot het Coronavirus COVID-19. We overleggen met jou als hulpverlener over hoe we hier praktisch invulling aan zullen moeten geven tijdens het Project of Traject bij jouw cliënt.

PROJECTEN: hulp gedurende een dag/dagdeel.

Meld je praktische hulpvraag

Alleen voor praktische, klusgerichte Projecten van een dag(deel) zoals verhuizen, tuinieren, verven, etc.

Meld je sociale hulpvraag
Voor sociale Projecten van een dag(deel), dus sociale activiteiten met een doelgroep (uitjes, creatieve activiteiten etc.) (niet voor het zoeken van maatjes).

TRAJECTEN: hulp voor langere tijd

Meld je hulpvraag voor Buurten met Boodschappen
Voor een maandelijks boodschappenpakket op maat mét een moment van ontmoeting, gemiddeld gedurende een jaar

Meld je hulpvraag voor Buurten met Feestjes
Voor één of meerdere feestpakketje op maat (bijvoorbeeld rondom een vakantie, verjaardag, jubileum of gewoon zomaar) voor mensen voor wie feestvieren niet vanzelfsprekend is.

Voor de Trajecten
Buurten bij een Zorginstelling en Buurten met Ouderen geldt dat we het specifieke aanbod van een groep vrijwilligers uitzetten bij een maatschappelijke organisatie.
Wil jij als hulpverlener benaderd kunnen worden als er een aanbod van een groep is, stuur ons dan een e-mail

OVERIGE PROJECTEN EN TRAJECTEN

Zomerpakketten
Voor als jouw cliënt wel een zonnetje rond de zomervakantie kan gebruiken: een zomerpakket op maat. NB: aanmelden kan alleen in het voorjaar tot ca. 10 mei (dit omdat groepen de pakketten nog moeten samenstellen en daar even de tijd voor nodig hebben).

HULP VAN ANDERE ORGANISATIES

Kom je/komt jouw cliënt niet in aanmerking voor een Project of Traject bij Present? Hier vind je een overzicht van andere organisaties in Zwolle waar je wellicht terecht kunt.