Hulpvraag melden (Projecten en Trajecten)

PROJECTEN: hulp gedurende een dag/dagdeel.

Meld je praktische hulpvraag
Alleen voor praktische, klusgerichte Projecten van een dag(deel) zoals verhuizen, tuinieren, verven, etc.

Meld je sociale hulpvraag
Voor sociale Projecten van een dag(deel), dus sociale activiteiten met een doelgroep (uitjes, creatieve activiteiten etc.) (niet voor het zoeken van maatjes).

TRAJECTEN: hulp voor langere tijd

Meld je hulpvraag voor het Traject Buurten met Boodschappen
Voor een maandelijks boodschappenpakket op maat mét een moment van ontmoeting, gemiddeld gedurende een jaar.

Voor de Trajecten Buurten met Feestjes, Buurten met Ouderen en Buurten bij een Zorginstelling geldt dat we het specifieke aanbod van een groep vrijwilligers uitzetten bij een maatschappelijke organisatie. Wil jij als hulpverlener benaderd kunnen worden als er een aanbod van een groep is, stuur ons dan een e-mail .

OVERIGE PROJECTEN EN TRAJECTEN

Zomerpakketten
Voor als jouw cliënt wel een zonnetje rond de zomervakantie kan gebruiken: een zomerpakket op maat.
NB: aanmelden kan alleen in het voorjaar tot ca. 10 mei (dit omdat groepen de pakketten nog moeten samenstellen en daar even de tijd voor nodig hebben).

HULP VAN ANDERE ORGANISATIES

Kom je/komt jouw cliënt niet in aanmerking voor een Project of Traject bij Present? Hier vind je een overzicht van andere organisaties in Zwolle waar je wellicht terecht kunt.