In Zwolle,

maken we mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar

Present helpt vrijwilligers helpen waar het echt nodig is, help je mee?

“Onze tijd was goed besteed. We hebben letterlijk en figuurlijk ruimte in iemands leven mogen creëren.”

Wil je meer inspirerende verhalen lezen?

Volg ons op een manier die bij jou past. We zijn te volgen op sociale media. Onze Presentverhalen vind je ook hier.

Hulp nodig voor jouw cliënt?

Als professional in zorg en welzijn heb je een hart voor je cliënten en wil je veel voor hen betekenen. Helaas word je vaak beperkt door tijd en budget. Ondersteuning door een groep vrijwilligers zou een welkome aanvulling zijn. Present biedt die vrijwillige hulp aan.

Stichting Present Zwolle werkt bij al haar Projecten, Trajecten en hulp aan vluchtelingen samen met organisaties in zorg, welzijn en wonen. Als hulpverlener kun je melding maken van situaties waarbij hulp van vrijwilligers gewenst is.

Steun ons!

Met jouw financiële bijdrage organiseren we waardevolle ontmoetingen, waarbij we samen:

de beweging van omzien naar elkaar in Zwolle versterken

de mensen in Zwolle helpen

de mensen bereiken die de hulp echt nodig hebben (geen netwerk hebben, leven met een beperking of weinig financiële middelen hebben)

Onze sponsors