Doneer nu!

Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van!

Zullen we vrienden worden?
Om ons werk te blijven doen heeft Present jou als vriend of vriendin van Present hard nodig. Dat kan al vanaf € 10,- per jaar! Door ons te steunen met jouw eenmalige of periodieke gift maak je het mogelijk dat we als Present ons werk kunnen blijven doen. Actie: de eerste 50 nieuwe vrienden van Present (jaarlijkse gift vanaf € 10,-) krijgen het Presentkookboek de Zwolse Smaakmakers cadeau!

Vul het formulier hiernaast in en steun ons met een machtiging voor een periodieke gift of een directe overschrijving via ideal (eenmalig). Present Zwolle is geregistreerd als ANBI, dus je gift is aftrekbaar bij de belasting.