Hulpvraag melden Projecten – als hulpverlener

Beste hulpverlener,

Hulpvragen voor jouw cliënt voor een Project van een dag(deel) kun je alleen melden via onderstaande formulieren.

Via de linkjes hieronder kun je een hulpvraag melden. Alleen hulpverleners kunnen een hulpvraag melden.
Hier kun je lezen hoe Present werkt, wat de criteria zijn, wat je van ons mag verwachten en wat wij van jou verwachten.
We hopen op een prettige samenwerking!

Present Zwolle en de maatregelen van de Rijksoverheid tegen het coronavirus.

We houden ons tijdens de voorbereiding en uitvoering van de Projecten en Trajecten aan de dan geldende regels van de Rijksoverheid met betrekking tot het Coronavirus COVID-19. We overleggen met jou als hulpverlener over hoe we hier praktisch invulling aan zullen moeten geven tijdens het Project of Traject bij jouw cliënt.

PROJECTEN: hulp gedurende een dag/dagdeel.

Meld je praktische hulpvraag

Alleen voor praktische, klusgerichte Projecten van een dag(deel) zoals verhuizen, tuinieren, verven, etc.

Meld je sociale hulpvraag
Voor sociale Projecten van een dag(deel), dus sociale activiteiten met een doelgroep (uitjes, creatieve activiteiten etc.) (niet voor het zoeken van maatjes).