Present met je bedrijf

Ga je dit jaar weer paintballen of kanovaren met je team? Of toch écht iets anders?

Present Zwolle biedt je de mogelijkheid om je met je collega’s in te zetten voor je medemens. Een paar uur van jullie tijd kan een groot verschil maken in het leven van een ander. Help bijvoorbeeld samen met je collega’s een tienermoeder verhuizen, ga poffertjes bakken met ouderen, ga vissen met dak- en thuislozen, of maak een muurschildering met mensen met een beperking. Van alles is mogelijk en er kan veel meer dan je denkt.

Maatwerk

Graag helpen we jullie om jullie maatschappelijke personeelsuitje samen vorm te geven zodat dit een dag wordt die bij jullie past en waar je echt van betekenis bent voor anderen, soms zelfs levensveranderend. Wat Present anders maakt, is dat wij beginnen bij jullie aanbod (wat vinden jullie mooi om te doen, welke talenten zitten er in je team en wanneer willen jullie aan de slag) en dat we jullie met dat aanbod op plekken brengen waar je anders niet komt.

Neem contact op met Corlien van der Meulen die met jullie alle mogelijkheden kan bespreken en vormgeven.

Bedrijvenpartners

Present is volledig afhankelijk van subsidies en giften. We zijn daarom erg blij met de circa 40 partners in / rond Zwolle die ons financieel steunen. Benieuwd wie dit zijn en hoe je mee kunt doen in ons partnernetwerk? Kijk hier voor meer informatie.