Ben jij graag in de tuin te vinden?

14 september 2022

Dan zoeken wij jou! Op 1 oktober organiseren wij, in samenwerking met ZwolleDoet! SamenZwolle een Tuinhulpdag. Hierbij ga je met andere vrijwilligers op pad om voor mensen met mentale- en/of gezondheidsproblemen de tuin te doen. Steeds meer mensen lukt het niet om zelf hun tuintje bij te houden. Voor hen zou het zo ontzettend fijn zijn als er even wat hulp komt. Via deze Tuinhulpdag kun je op een ochtend een groot verschil maken in het leven van een mede Zwollenaar. We beginnen om 8:30 met een kopje koffie voor de kennismaking en verdelen de vrijwilligers over de verschillende adressen. Naar verwachting zijn we om 13:00 klaar om af te sluiten met een optionele gezamenlijke lunch. Lijkt het jou leuk om hieraan mee te doen en/of samen met je vrienden, familie, buren mensen in jouw stad/buurt een handje te helpen?

Meld je dan nu aan via www.samenzwolle.nl/tuinhulpdag!