Onze partners

Als Stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. Present streeft ernaar een breed netwerk op te bouwen van betrokken partners die zo samen zorg willen dragen voor de Zwolse samenleving. Present is ANBI-proof: uw bijdrage is netto en als gift aftrekbaar van de winst.  Present ontving financiële ondersteuning van de volgende bedrijven en instellingen:

Partners – sponsors

Sponsors in natura

By VinniesSalet schilderwerken – Hartog schilderwerken Leiz Mediaproducties – Dát ruimt opMooiwarkklusserPluimveebedrijf Visscher – Studio 24-7

Wilt u uw betrokkenheid op de Zwolse samenleving ook vormgeven en door partner te worden bijdragen aan de missie en het voortbestaan van Stichting Present Zwolle? Neem dan voor meer informatie contact op met onze contactepersonen bedrijven Hans Bakker of Corlien van der Meulen. Of telefonisch via 038 – 460 85 70.

Wij zijn Present…. jij ook?