Onze partners

Als Stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. Present streeft ernaar een breed netwerk op te bouwen van betrokken partners die zo samen zorg willen dragen voor de Zwolse samenleving, we hebben partners hard nodig voor ons voortbestaan. Help je mee?

Present is ANBI-proof: je bijdrage is netto en als gift aftrekbaar van de winst.

Present ontvangt financiële ondersteuning van de volgende bedrijven en instellingen:

Partners – sponsors

de Gemeente ZwolleAbbvie logistics – de Afbouwcombinatie – Aldura Zonwering & RaamdecoratieBedrijfsadvieskantoorBreman Zwolle – Brouwers AccountantsDiatso BVDisselhof Bouwbedrijf – Van Doorn BeveiligingEasydekEikenaar Aannemersbedrijf Fiets-ID – Frits van Enk ExpertGamma ZwolleHameco Agro – HemminkHotel Lumen – Intersites BV IJsselheem – Improving – Kadera Aanpak Huiselijk GeweldKapsalon GerlindaKruitbosch Zwolle – LandstedeLeanent Lodewijk AssurantiënNostimos LetselschadedeskundigenNovonPraktijk voor haptononomie Ivo Lindner Rowil InstallatiechniekSalverda BV Schaeffer mediationRaad AdvocatenRotary Zwolle Noord – Snijder Filtertechniek – Weston BV –  Wieten SchoencomfortWijnkoperij Henri BloemZalsman.

Samenwerking in de stad / sponsors in natura

PEC Zwolle UnitedSWZdeltaWonenOpenbaar Belang – Crea PicturesSalet schilderwerken – Hartog schilderwerken Pluimveebedrijf Visscher – Fish Fix.

Wil jij je betrokkenheid op de Zwolse samenleving ook vormgeven en als partner bijdragen aan de missie en het voortbestaan van Stichting Present Zwolle? Neem dan voor meer informatie contact op met onze contactpersonen bedrijven Corlien van der Meulen of Hans Bakker. Telefonisch  kan ook via 038 – 460 85 70.

Lees hier waarom de volgende partners Present zijn

Partners in beeld – Praktijk Haptonomie Zwolle
Partners in beeld – Office Connect
Partners in beeld – Nostimos Letselschadedeskundigen

Zij zijn Present…. jij ook?