Onze partners

Als Stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. Present streeft ernaar een breed netwerk op te bouwen van betrokken partners die zo samen zorg willen dragen voor de Zwolse samenleving. Present is ANBI-proof: uw bijdrage is daarom aftrekbaar van de belasting.  Present ontving ondersteuning van de volgende bedrijven en instellingen:

Partners

Dit overzicht wordt in maart 2017 bijgewerkt als de partners 2017 bekend zijn.

Overige betrokkenen

FrionIJsselheemKadera | aanpak huiselijk geweld – Ik ben! Zinvol – Salet schilderwerkenHartog schilderwerkenBldsprk communicatievormgeversDrukcase – Improving BV Regiolokaal – Pink Circle ProjectsJJ Video ProductionsGijs Versteeg foto’sWEBCOMP MediaStudio – Leiz Mediaproducties

Kerken

Stichting Present Zwolle biedt kerken een praktisch handvat voor hun wens zichtbaar te zijn in de samenleving. Veel groepen uit Zwolse kerken hebben ervaren wat het is om zo echt iets te betekenen voor een ander. Ook doen kerken mee met de jaarlijkse kerstpakkettenactie, waardoor meer dan 500 cliënten van maatschappelijke organisaties een pakket kregen.

In Zwolle komen de groepen (en pakketten) uit kerken als:
– de Christelijke Gereformeerde Kerk, – de Gereformeerde Kerk vrijgemaakt Fontein (Zwolle West-Stadshagen), Ichthuskerk (Berkum), Opstandingskerk (Zwolle Noord), Plantagekerk (Zwolle Centrum), Koningskerk (Zwolle Zuid) en Nieuwleusen, – de PKN Adventskerk, Lutherse Kerk, Stinskerk, Grote Kerk en Open Hof, – de Nederlands Gereformeerde Kerk I en II, – de Vrije Evangelisatie Zwolle.

Maatschappelijke organisaties

Stichting Present Zwolle werkt samen met meer dan 40 organisaties in de stad, zoals: Gemeente Zwolle (o.a. bijzondere doelgroepen), Ambulante begeleiding e.d. (ANGO Salland | Humanitas DMH | Icare | LIMOR | RIBW | Stichting Goed Geregeld | Team Via), Organisaties voor mensen met een beperking (Frion | Interakt Contour | MEE IJsseloevers | Philadelphia | NSWAC De Stuwwal), Jeugd (Bureau Jeugdzorg Overijssel | Trias Jeugdhulp), Ouderenzorg (Driezorg | De Wissel | IJsselheem | Zorgcombinatie Zwolle), Geestelijke gezondheidszorg en psychiatrie (De Kern AMW | Dimence | RIBW | Stichting Focus en Kwartiermakers | Stichting De Uitweg), Organisaties voor allochtonen (Vluchtelingenwerk | Travers), Organisaties voor dak- en thuislozen (Leger des Heils | De Herberg), Vrijwilligerscentrale Zwolle | Steunpunt Informele Zorg, Kadera aanpak huiselijk geweld, Woningcorporaties SWZ, deltaWonen en Openbaar Belang

Met AMW De Kern, Kadera aanpak huiselijk geweld, Frion, IJsselheem en Team Via zijn inmiddels samenwerkingsovereenkomsten gesloten.

Ambassadeur

Sinds september 2013 is Ron Jans, trainer van PEC Zwolle, ambassadeur van Present Zwolle! Daar zijn we heel blij mee. Ron ondersteunt ons in ons bedrijvennetwerk en we vinden het fantastisch dat hij ons helpt het mooie verhaal van Present in Zwolle te verspreiden! In dit filmpje waarin vertelt hij waarom hij ‘hartstikke trots’ is op Stichting Present Zwolle.

Wilt u uw betrokkenheid op de Zwolse samenleving ook vormgeven en door partner te worden bijdragen aan de missie en het voortbestaan van Stichting Present Zwolle? Neem dan voor meer informatie contact op met directeur Hans Bakker of telefonisch via 038 – 460 85 70.