Onze partners

Als Stichting is Present Zwolle volledig afhankelijk van giften en subsidies. Present streeft ernaar een breed netwerk op te bouwen van betrokken partners die zo samen zorg willen dragen voor de Zwolse samenleving, we hebben partners hard nodig voor ons voortbestaan. Helpt u mee?

Present is ANBI-proof: uw bijdrage is netto en als gift aftrekbaar van de winst.  Present ontving financiële ondersteuning van de volgende bedrijven en instellingen:

Partners – sponsors

Sponsors in natura

By VinniesSalet schilderwerken – Hartog schilderwerken Leiz Mediaproducties – Dát ruimt opMooiwarkklusserPluimveebedrijf Visscher – Fish Fix.

Wilt u uw betrokkenheid op de Zwolse samenleving ook vormgeven en door partner te worden bijdragen aan de missie en het voortbestaan van Stichting Present Zwolle? Neem dan voor meer informatie contact op met onze contactepersonen bedrijven Corlien van der Meulen of Hans Bakker. Telefonisch  kan ook via 038 – 460 85 70.

Wij zijn Present…. jij ook?